Skip to main content

Mijn HMB2260 HD ontvanger- waar ik elke maand extra voor betaal- ging na een paar jaar kapot en ik kon hem deze week omruilen. Tot mijn verbazing kreeg ik weer een HMB2260 ontvanger, terwijl ik nu toch echt rekende op de nieuwste -energiezuinige- ontvanger.

 

Hoe kan ik dit alsnog krijgen?

Hallo @Paul Bogey ,

Er is enorm veel apparatuur in bruikleen bij de klanten, wat niet het allernieuwste model of type is. KPN ruilt apparatuur alleen om als er sprake is van een defect, zoals bij jou nu ook het geval bleek te zijn. Daarbij wordt altijd gekeken of ze oude (eventueel defecte) apparatuur kunnen vernieuwen en opnieuw kunnen inzetten bij andere klanten. Bovendien kunnen ze bij het versturen van nieuwe apparatuur niet selecteren wat voor tv-ontvanger je toegestuurd krijgt. Je krijgt als klant nieuwe apparatuur toegestuurd op basis van beschikbaarheid. Het maakt dus niet uit hoe lang je al klant bent.

Je geeft aan dat je rekende op de nieuwste 4K tv-ontvanger. Wil je graag een 4K tv-ontvanger? Dan is er een wijziging in jouw abonnement nodig. Zodra deze wijziging is gedaan, krijg je automatisch een 4K tv-ontvanger toegestuurd. Zonder deze abonnementswijziging is het überhaupt niet mogelijk om 4K televisie te ontvangen, ook al zou je een 4K tv-ontvanger in huis hebben. Je kunt jouw abonnement eenvoudig zelf wijzigen via MijnKPN. Als je KPN Hussel Thuis hebt, is het een kwestie van extra opties toevoegen. :blush: