Skip to main content

Vandaag een uur aan de telefoon gezeten met een medewerker van KPN om het pluspakket te activeren daar ik het via de website en televisie niet voor elkaar kreeg. Nu wordt mij gezegd dat het pas 17 juni actief zal zijn terwijl men overal aangeeft dat het met een uur geregeld is. "WAAR ZIT HET PROBLEEM"

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Welkom op het forum @AvD1968. Het activeren van alleen een zenderpakket moet inderdaad sneller kunnen. Is het een wijziging met alleen het Pluspakket, of wordt er meer gewijzigd? Als er in dezelfde wijziging bijvoorbeeld ook iets wordt gewijzigd aan de internetsnelheid, is het activeren van het Pluspakket daar aan gekoppeld, alles wordt dan op hetzelfde moment actief. Als er meer wijzigt kan het in jouw geval kloppen dat het zenderpakket later actief wordt.

Als dat niet zo is, speelt er iets anders. Ik kijk graag met je mee, je kunt jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven dat je dat hebt gedaan. 


Hoi Jasper,

Het gaat alleen om het activeren van het pluspakket.


Hoi Jasper,

Het gaat alleen om het activeren van het pluspakket.

Heb je het al via de TV instellingen → pakketten gedaan. Wij gebruiken nooit anders maar vreemd genoeg wordt dat hier nooit geadviseerd. 

 


Ja ook al div keren geprobeerd afgelopen zaterdag maar dan geeft hij een foutmelding daarna een uur gebeld met KPN en die geven aan dat ze het niet eerder werkend krijgen dan 21 juni !


Als je het via die weg hebt gedaan zou dat veel sneller moeten gaan, dit is raar. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kan ik er ook een blik voor je op werpen. 


Ik zie nog geen gegevens op je forumprofiel staan @AvD1968, is er via telefoon mogelijk meer duidelijk geworden?