Skip to main content

Ik heb nog steeds geen nieuw TV menu, wanneer kan ik die verwachten? Aan de ontvanger kan het niet liggen. Die is net omgeruild voor een nieuwe omdat die oude heel traag was (was nog uit de oertijd ;-))

admin: eigen topic aangemaakt

Hallo @KammieKam , welk merk en type ontvanger heb je en is de ontvanger rechtstreeks op het modem aangesloten of anderszins?

 


Hoi, 

 

Voorop staat dat het een arris vip 2952 v2 is

 

Zit met een netwerkkabel in het wandstopcontact (daar zit een netwerkaansluiting). Daarop zit een kabel aangesloten die rechtstreeks naar het modem gaat

 

Ik heb dit weekend deze nieuwe ontvanger (mijn oude was omgeruild omdat die veel te traag was, was een erg oud model). Die begon dus met software te installeren  en dat lijkt dus de oude software te zijn . 


Hallo @KammieKam , je zou de decoder binnen het instellingen menu eens een frisse start]  kunnen geven.

Dan wordt de nieuwste software (soms 2x achter elkaar) geladen.

Succes.

 


 

Als je (in het verleden) een Motorola tv ontvanger hebt gehad, dan krijgt de nieuwe ontvanger medio februari de nieuwe software. Mits deze Motorola administratief wel afgemeld is.

Kijk hier ook even onder het groene gedeelte voor meer informatie. 

Alle ontvangers die om deze reden nog geen updates hebben ontvangen, worden tezamen in een ‘veegbatch’ ge-update. 

Vul anders, mocht je dat nog niet gedaan hebben, je forumprofiel (rechts bovenaan) in voor de KPN moderators. 


Hoi, bijna goed,  maar met deze info wel opgelost.

 

Via de chat heb ik de helpdesk gevraagd of de oude motorola nog gekoppeld  was. Dit bleek het geval en hebben ze weggegaald. Daarna heb in de ontvanger de optie "software verwijderen" aangeklikt. Na een herstart werd de software opnieuw geïnstalleerd.  En daarna kreeg ik de vraag of ik een update wilde. Daarop bevestigend geantwoord en toen kreeg ik het nieuwe menu

 

Â