Skip to main content

Waarom heeft kpn geen filmbox?  Want het standaard aanbod is aller bedroevend. 

Hallo @Paardenhoofd ,

Filmliefhebbers kunnen desgewenst een aanvullend abonnement nemen op het Film1-pakket. Je ontvangt dan de volgende zenders: 

245 : Film 1 Premiere HD 

246 : Film 1 Action HD

247 : Film 1 Family HD

248 : Film 1 Drama HD  


Filmbox is het uithangbord bord van de Film 1-zenders. 

Wat is Filmbox HD?

Filmbox HD is eigendom van het mediabedrijf SPI International dat in Nederland ook eigenaar van betaalzender Film1 is. Filmbox HD is het uithangbord van Film1.

bron :Totaal TV 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/filmbox-hd-nog-niet-bij-ziggo-en-kpn-maar-wel-bij-delta-en-caiway/

 

aanvulling : KPN stelt het zenderpakket vast aan de hand van de populariteit van een zender en de doorgiftevergoeding. 


Hallo @Paardenhoofd ,

Filmliefhebbers kunnen desgewenst een aanvullend abonnement nemen op het Film1-pakket. Je ontvangt dan de volgende zenders: 

245 : Film 1 Premiere HD 

246 : Film 1 Action HD

247 : Film 1 Family HD

248 : Film 1 Drama HD  


Filmbox is het uithangbord bord van de Film 1-zenders. 

Wat is Filmbox HD?

Filmbox HD is eigendom van het mediabedrijf SPI International dat in Nederland ook eigenaar van betaalzender Film1 is. Filmbox HD is het uithangbord van Film1.

bron :Totaal TV 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/filmbox-hd-nog-niet-bij-ziggo-en-kpn-maar-wel-bij-delta-en-caiway/

Dat is geen antwoord op de vraag! De vraag is waarom andere providers zoals Ziggo en Delta Filmbox wel doorgeven en KPN niet? 

 


@Gertjan Woudenberg

Dat is een keuze van KPN. KPN stelt het zenderpakket vast aan de hand van de populariteit van een zender en de doorgiftevergoeding. 
 

Net als veel andere klanten zit ik niet op zo’n filmzender te wachten en ben ik niet bereid om aan zo’n zender mee te betalen. Voor de liefhebbers van filmzenders is daarom het aanvullende Film1-pakket te bestellen. 


Waarom heeft kpn geen filmbox?  Want het standaard aanbod is aller bedroevend. 

 

 

Filmbox, zie hier.

 

Ik denk dat Filmbox geen app voor Linux heeft gemaakt en daar werkt de KPN tv decoder mee.😉

Of is het een tv kanaal?

Dan moet je volgend jaar dit bij wensen nieuwe zenders zetten.😉

1 juli past KPN meestal het pakket aan.

Ik zag dat er heel veel providers Filmbox niet hebben via de vermelde link. 


Het is een tv kanaal, @joop2011 .

Hier het aanbod: https://www.filmbox.nl/epg . 

@Paardenhoofd . KPN heeft al zo'n 70 zenders in het basispakket. Zit daar echt niks bij? Ook niet als je in de gids kijkt? Veel van die zenders hebben ook films e.d. Met opnemen kun je kijken wanneer je wilt en de reclame skippen.


@Gertjan Woudenberg

Dat is een keuze van KPN. KPN stelt het zenderpakket vast aan de hand van de populariteit van een zender en de doorgiftevergoeding. 
 

Net als veel andere klanten zit ik niet op zo’n filmzender te wachten en ben ik niet bereid om aan zo’n zender mee te betalen. Voor de liefhebbers van filmzenders is daarom het aanvullende Film1-pakket te bestellen. 

Wat een kul argument🤬! Ik betaal nu ook mee aan zenders waar ik nooit naar kijk en jij waarschijnlijk wel. Lekker egoïstische houding van je. 

Als Delta en Ziggo Filmbox door kunnen geven zou KPN dit ook kunnen doen. Ze verdienen genoeg aan ons. 


@Paardenhoofd Misschien kan je via familie, vrienden of goede kennissen via de ZiggoGo app kijken. Het is niet het antwoord waar je om vraagt, maar het is een tip. 


@Gertjan Woudenberg

Dat is een keuze van KPN. KPN stelt het zenderpakket vast aan de hand van de populariteit van een zender en de doorgiftevergoeding. 
 

Net als veel andere klanten zit ik niet op zo’n filmzender te wachten en ben ik niet bereid om aan zo’n zender mee te betalen. Voor de liefhebbers van filmzenders is daarom het aanvullende Film1-pakket te bestellen. 

Wat een kul argument🤬! Ik betaal nu ook mee aan zenders waar ik nooit naar kijk en jij waarschijnlijk wel. Lekker egoïstische houding van je. 

Als Delta en Ziggo Filmbox door kunnen geven zou KPN dit ook kunnen doen. Ze verdienen genoeg aan ons. 

 

@Gertjan Woudenberg 

Rustig s.v.p.

Hou het vriendelijk s.v.p.

We proberen je allemaal te helpen.

Wij zijn net zoals jij klant bij KPN.

En KPN stelt 1 keer per jaar een nieuw zenderpakket samen.

Elke zender kost geld, dus dit moet zorgvuldig gebeuren.

Op dit forum geven wij aan KPN suggesties. (zoals ik al vermelde).

 

Maar blijft ter alle tijden vriendelijk s.v.p. 


"Net als veel andere klanten zit ik niet op zo'n filmzender te wachten" 

Praat inderdaad liever voor jezelf. 

Want blijkbaar zitten er dus ook genoeg klanten er wel op te wachten. 

Ook ik heb al meerdere keren aangegeven interesse te hebben in zender Filmbox. 

Dat KPN het niet of nog niet doorgeeft is dan pech. 

Maar ga niet voor andere beslissen waar ze wel of geen interesse in hebben. 


"Net als veel andere klanten zit ik niet op zo'n filmzender te wachten" 

Praat inderdaad liever voor jezelf. 

Want blijkbaar zitten er dus ook genoeg klanten er wel op te wachten. 

Ook ik heb al meerdere keren aangegeven interesse te hebben in zender Filmbox. 

Dat KPN het niet of nog niet doorgeeft is dan pech. 

Maar ga niet voor andere beslissen waar ze wel of geen interesse in hebben. 

 

Mee eens, voor mij hoeft deze zender inderdaad ook niet.

Er is ruim voldoende en wij hebben Netflix, Disney+ en ViaPlay.😉


Van mij hoeft het ook niet. KPN heeft gewoon Film1 als extra zenderpakket:

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/film1.htm

Ik zie niet in waarom daar nog iets van Film1 bij moet komen. Ik vermoed ook dat alles wat op Filmbox voorbij komt, dat da ook gewoon via dat zenderpakket te zien is.


Van mij hoeft het ook niet. KPN heeft gewoon Film1 als extra zenderpakket:

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/film1.htm

Ik zie niet in waarom daar nog iets van Film1 bij moet komen. Ik vermoed ook dat alles wat op Filmbox voorbij komt, dat da ook gewoon via dat zenderpakket te zien is.

Verbazend die egoïstische reacties van mensen die zeggen van mij hoeft het niet want ik heb Film1, Netflix en dergelijke 🤬. 

Niet iedereen heeft de mogelijkheid voor dat soort dure extra's. Het egoïsme viert weer hoogtij hier. 


@Gertjan Woudenberg 

Jij reageert nogal bijzonder. Ik ben het volledig met jou oneens.

Waarom zouden andere klanten moeten meebetalen aan een filmzender? 

Je neemt maar een abonnement op Film 1 als je zonodig films wil zien. 

 

 

Van mij hoeft het ook niet. KPN heeft gewoon Film1 als extra zenderpakket:

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/film1.htm

Ik zie niet in waarom daar nog iets van Film1 bij moet komen. Ik vermoed ook dat alles wat op Filmbox voorbij komt, dat da ook gewoon via dat zenderpakket te zien is.

 

Juist @Nick83 , jij snapt het! 

 


Hallo allemaal! Wij doen elk jaar marketingonderzoek om te kijken waar onze klanten behoefte aan hebben. Daarnaast is het ook gewoon uit commercieel oogpunt: wat kost het ons en wat levert het op. We nemen alle verzoeken mee, dus weet dat we dit zeker signaleren. Of het daadwerkelijk komt, hangt dus van meerdere factoren af. Momenteel bieden we filmbox niet aan.

 

Overigens kan een ieder inderdaad alleen voor zichzelf en niet voor anderen bepalen wat hij/zij wel of niet graag kijkt. Een discussie is prima, maar houdt het een beetje aardig.


Alle gebruikers hier op het forum, moderators uitgezonderd, zijn individuen die ook abonnementskosten betalen. Men reageert hier op persoonlijke titel. Waarom mag je dan niet aangeven dat jij als persoon niet op een extra kanaal zit te wachten? Overigens heeft kpn al jaren de prijs van het basispakket niet gewijzigd. Dat is al hééél lang 10 euro per maand inclusief 1 ontvanger en 5 x online kijken. En hoeveel zenders zijn er in die tijd niet toegevoegd? Zonder dat die prijs omhoog ging. Dat is dus geen argument.

Enige uitzondering is ESPN. Dat resulteerde in een prijsverhoging van het internet abonnement, maar niet van de KPN TV pakket. Degenen met KPN TV hebben ter '’compensatie'’ na maanden ESPN op kan. 14 erbij gekregen.

Er zijn genoeg zenders (in basis- en pluspakket) waar je niet naar kijkt. Hier staan er 36 in totaal verborgen.

En het zenderaanbod bij alle providers heeft verschillen.

Zo heeft kpn ook weer zenders die niet bij Ziggo zijn. Als InPlus, Dreamworks, Wild Earth.

Filmbox zou er van mij best bij mogen. Ik zal misschien 1 x per maand een voor mij interessante film opnemen denk ik.
Maar ja. Het is het kleine zusje van Film1, dus zelfde films. En de maand dat we Film1 gratis hadden ivm corona vond ik het nou zo zo. Van de 4 kanalen in totaal 3 x een film opgenomen.


Zeker mag dat Peter! Er zit natuurlijk een verschil tussen: ‘goh, ik zit persoonlijk niet op dit kanaal te wachten’ én ‘ik en meerdere gebruikers met mij zijn niet bereid hiervoor te betalen, neem maar een abonnement op Film 1’ 😉. Zwart op wit lijken dingen soms anders dan dat ze bedoeld zijn. 


@Marcia_ 

‘ik en meerdere gebruikers met mij zijn niet bereid hiervoor te betalen, neem maar een abonnement op Film 1"

 

Wat is hier mis mee? 

Dit is mijn mening en die mening verandert niet. 

 

Ik ben het absoluut niet eens met de stelling dat dat egoïstisch is. Het is juist egoïstisch als iemand niet voor een aanvullend filmpakket wil betalen en vindt dat zo'n zender dan maar in een basispakket moet komen zodat iedereen eraan meebetaalt. 

Wie is hij dan wel om dat voor de andere klanten te bepalen? 

 


Dat zeg ik: een ieder kan dit voor zichzelf bepalen. Maar tekst komt soms wat harder over dan bedoeld, dat is het enige wat ik ermee wil zeggen. Hou de discussie een beetje redelijk, dat geldt voor elke forumgebruiker. Niets meer, niets minder 🙂.


Van mij hoeft het ook niet. KPN heeft gewoon Film1 als extra zenderpakket:

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/film1.htm

Ik zie niet in waarom daar nog iets van Film1 bij moet komen. Ik vermoed ook dat alles wat op Filmbox voorbij komt, dat da ook gewoon via dat zenderpakket te zien is.

Verbazend die egoïstische reacties van mensen die zeggen van mij hoeft het niet want ik heb Film1, Netflix en dergelijke 🤬. 

Niet iedereen heeft de mogelijkheid voor dat soort dure extra's. Het egoïsme viert weer hoogtij hier. 

 

Zo'n soort reactie gaf je al eerder.

Niet netjes en erg onbeleefd.

Nogmaals blijft vriendelijk s.v.p.

En niet iedereen hoeft het met elkaar eens te zijn.

Meningen verschillen.

Respectteer dat s.v.p.

Dus nogmaals blijf vriendelijk.😉

 

En als Filmbox in het pakket komt (basis of plus pakket), vind ik ok.

Ik zit er niet op te wachten, maar daarom mag hij wel worden toegevoegd😉 (dat zijn 2 verschillende dingen😉😊)