Skip to main content

Ik ben een nieuwe iTV klant en ontdek tot mijn verbazing inderdaad dat BBC First niet terug gekeken kan worden, terwijl dat bij de reclame wel gezegd wordt (ALLE zenders) én mij bij de koop niets verteld is. En het rare is dat het op de televisie wel kan, dus er zijn geen technische belemmeringen!

 

Ik voel mij zwaar bekocht en bedonderd. Als ik dit geweten had, was ik niet overgestapt van T-mobile, waarje namelijk wel gewoon BBC First kunt terugkijken. 

 

Een kwestie van geld kan het niet zijn, want het KPN abonnement is duurder dan dat van T-Mobile.

KPN, bent u nog van plan hier iets aan te doen, of moet ik weer overstappen naar de concurrent?


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt eoorspronkelijke topic]

terwijl dat bij de reclame wel gezegd wordt (ALLE zenders)

Dit wordt inderdaad gezegd. Daarbij wordt uitgegaan van de decoder. Er zijn wel meer beperkingen met online kijken.

T-mobile, waarje namelijk wel gewoon BBC First kunt terugkijken.

Daar is met online kijken BBC First wel met terugkijken mogelijk??

Ik weet dat het bij Ziggo ook kan. Maar bij kpn helaas niet. Ook opgenomen programma's van BBC First zijn alleen via de ontvanger te kijken.

Ik heb er ook 'last’ van want heb alleen in de woonkamer een ontvanger.


Admin: meeverplaatst


PeterG, dank voor je reactie, maar ik hoop toch echt dat KPN zelf reageert.

En ja, bij T-mobile is het mogelijk, en omdat wij daar dus veel naar keken, missen we dat bijzonder. Juist omdat wij heel veel op ipad kijken.


Admin: meeverplaatst


Waarom ben je dan overgestapt? T-Mobile maakt ook gebruik van het KPN netwerk. Daar ben ik wel een beetje benieuwd naar. 😉


Hoi @Bontekaas, zoals al aangeven is het terugkijken en zijn de opnames van BBC First alleen via de ontvanger terug te kijken. Dit heeft te maken met de rechten. Ik kan er niet meer van maken. 

Een overzicht welke zenders je waar kan kijken vind je op de site. Je ziet daar precies welke zenders er online zijn te kijken, thuis of onderweg. 


@Dennis Schreve ik ben overgestapt omdat de tv app van t-mobile verschrikkelijk waardeloos is, en klagen daarover hielp niets. Maar ze hadden dus wel bbc first terugkijken. En ik was zo naïef om te denken dat dat voor iedere provider wel zou gelden…

 

@Bart_Z bart, dat je er niets aan kunt doen is een zwaktebod, want jij bent blijkbaar van kpn, dus kunt op z’n minst mijn klacht doorgeven en vragen of klagen invloed heeft, of dat ik wat dat betreft net zo goed bij t-mobile had kunnen blijven. die zich namelijk van een klagende klant ook niets aantrekken.
daarnaast, als ik jouw link volg, en op het overzicht selecteer: alle zenders waar je 7 dagen kunt terug kijken, komt BBC FIRST gewoon naar boven. En waar ik de wijsheid vandaan moet halen dat dat dan alleen geldt voor iTV op de tv en niet iTV op mijn ipad….?


@Bart_Z ik heb “Online kijken” en “Online kijken onderweg” aangeklikt, daar komt wel BBC First tevoorschijn. 🤔


@Bart_Z ik heb “Online kijken” en “Online kijken onderweg” aangeklikt, daar komt wel BBC First tevoorschijn. 🤔

Klopt, maar opnames van die zender zijn niet via de app te kijken en ook terugkijken is niet mogelijk via de app.

 

bart, dat je er niets aan kunt doen is een zwaktebod, want jij bent blijkbaar van kpn, dus kunt op z’n minst mijn klacht doorgeven en vragen of klagen invloed heeft, 

Dit is al vele vele malen doorgegeven en dat heeft tot op heden geen veranderingen gebracht. Ik verwacht ook geen verandering in de (nabije) toekomst.


Klopt, maar opnames van die zender zijn niet via de app te kijken en ook terugkijken is niet mogelijk via de app.

Dan is het vreemd dat het wel op de site wordt getoond:

En 7 dagen terugkijken:

Dus hoe kan het dan?


Dan is het vreemd dat het wel op de site wordt getoond:

...

Dus hoe kan het dan?

Die site toont wat op de TV ontvanger kan, niet wat via de iTV app mogelijk is.


Dan is het vreemd dat het wel op de site wordt getoond:

...

Dus hoe kan het dan?

Die site toont wat op de TV ontvanger kan, niet wat via de iTV app mogelijk is.

Maar als ik op Online tv kijken zet, komt BBC First ook tevoorschijn.


Dan is het vreemd dat het wel op de site wordt getoond:

...

Dus hoe kan het dan?

Die site toont wat op de TV ontvanger kan, niet wat via de iTV app mogelijk is.

Maar als ik op Online tv kijken zet, komt BBC First ook tevoorschijn.

Klopt want live kijken kan wel via de iTV app.


 

bart, dat je er niets aan kunt doen is een zwaktebod, want jij bent blijkbaar van kpn, dus kunt op z’n minst mijn klacht doorgeven en vragen of klagen invloed heeft, 

Dit is al vele vele malen doorgegeven en dat heeft tot op heden geen veranderingen gebracht. Ik verwacht ook geen verandering in de (nabije) toekomst.

De wens is al vaker doorgegeven. Ik kan echter niet zeggen of het in de toekomst gaat komen. Blijft afwachten. 


Blijf afwachten = blijf betalen voor wat je niet krijgt.

 

ik ga maar eens via linkedin of twitter de baas van kpn vragen er iets aan te doen, want via de interne kanalen wordt blijkbaar niet geluisterd narcse stem van de klant én de medewerker.


Blijf afwachten = blijf betalen voor wat je niet krijgt.

Je betaalt niet voor de app.


Wat je niet krijgt betaal je niet voor, hè. Je betaalt voor het huidige aanbod. 

Zou wat zijn als bedrijven gingen rekenen voor zaken die ze niet leveren.


Blijf afwachten = blijf betalen voor wat je niet krijgt.

 

ik ga maar eens via linkedin of twitter de baas van kpn vragen er iets aan te doen, want via de interne kanalen wordt blijkbaar niet geluisterd narcse stem van de klant én de medewerker.

Haha alsof de ‘baas van KPN’ er door een LinkedIn berichtje voor zou gaan zorgen dat je ook via de iTV app deze zender terug kunt kijken. Toch succes toegewenst 😅


@JuanNegro inderdaad, die is waarschijnlijk net zo machteloos als de eerste de beste KPN medewerker. En net zo weinig geïnteresseerd in de mening van zijn klanten. Alleen in hun geld.


@JuanNegro inderdaad, die is waarschijnlijk net zo machteloos als de eerste de beste KPN medewerker. En net zo weinig geïnteresseerd in de mening van zijn klanten. Alleen in hun geld.

Wat een ontzettende dooddoener. Desondanks mooie zondag toegewenst!