Skip to main content

Ik vaar voor mijn werk en kijk dan ook vrijwel structureel televisie op een tablet. Als ik dan, bijvoorbeeld, een journaal wil zien om 20.15 kies ik natuurlijk het achtuurjournaal. Dat begint dan midden in de uitzending, en om bij het begin te belanden moet ik 30 keer op de 30-seconden-terugknop tikken omdat de scrollbalk verdwijnt achter onzinnige sneltoetsen naar andere kanalen. 

Dit is sinds een paar maanden en ik kom er maar niet achter hoe dat te veranderen. Het zal vast aan mij liggen maar ik snap niet hoe je zoiets gebruiksonvriendelijks kunt bedenken :o\

Gaarne een oplossing,

Groet, Bart

 


Ik vaar voor mijn werk en kijk dan ook vrijwel structureel televisie op een tablet. Als ik dan, bijvoorbeeld, een journaal wil zien om 20.15 kies ik natuurlijk het achtuurjournaal. Dat begint dan midden in de uitzending, en om bij het begin te belanden moet ik 30 keer op de 30-seconden-terugknop tikken omdat de scrollbalk verdwijnt achter onzinnige sneltoetsen naar andere kanalen. 

Dit is sinds een paar maanden en ik kom er maar niet achter hoe dat te veranderen. Het zal vast aan mij liggen maar ik snap niet hoe je zoiets gebruiksonvriendelijks kunt bedenken :o\

Gaarne een oplossing,

Groet, Bart

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Volgens mij is dat momenteel een manco in de tablet-app met het merk :green_apple: . Daar zijn wel meer issues met de nieuwe app. Over enkele weken komt er een nieuwe app. Terug naar de vorige schijnt ook niet te kunnen.

@wjb@Dennis Schreve .

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Wat voor een tablet gebruik je? (Merk en type)

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Galaxy tab s4, android 10. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Kan je het daar niet gewoon wegvegen?

Of op het BOEKJE tikken helemaal rechtsboven?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ik dacht dat ik een screenshot had meegestuurd, dan nog maar een keer. Dank voor de reacties tot dusver!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Op het ‘BOEKJE’ tikken helemaal rechtsboven? Zo krijg ik het in en uit beeld met m'n Android telefoon.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Kan je het daar niet gewoon wegvegen?

Of op het BOEKJE tikken helemaal rechtsboven?

Nope, je kunt de snelkeuze wel verder omhoog trekken, ook met het boekje. Maar niet omlaag dus.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


App ook al meerdere malen geïnstalleerd, en zelfs de tablet heeft volledig nieuwe software - en een nieuw moederbord :oD

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Dit wordt echt een gevalletje KPN.

Het issue is wel afhankelijk van device en misschien Android versie.

Zelf heb ik een Huawei MediaPad M3 met Android 7 en daar treedt dit probleem gelukkig niet op.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Maarreh... zitten er geen KPN-medewerkers hier dan?

 


Ik heb dus een probleem met de digi-tv-app, en zoek kontakt met een KPN-medewerker om dat op te lossen. Volgens mij moet ik dan niet hier zijn, maar waar dan wel?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hallo @Bartmans ,

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek dan in: Ik wil een medewerker spreken. 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)

 

Tenslotte kun je hier ook op het furum worden geholpen door een moderator van KPN. Dat duurt dan wel een dag of vijf, want het is druk. 
 

Geef je even aan hoe je contact wilt met KPN? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Goedemorgen @Bartmans, je kunt gratis bellen 0800 0402 of je kunt hier wachten tot een moderator reageert. 

Het is wel erg druk, het kan een aantal dagen duren voor je een reactie krijgt. 
 

Misschien kun je meer uitleg geven waar je tegenaan loopt en kunnen wij, als forumleden/klanten jou misschien ook helpen. 
 

@Noordzee was me voor ;-) 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Het heeft geen zin om voor dit issue contact op te nemen met klantenservice of de chat te gebruiken.

Dit issue is bekend en ligt ondertussen vast en zeker bij het developmentteam van de iTV app. In een volgende versie zal dit dan verholpen zijn.


Het heeft geen zin om voor dit issue contact op te nemen met klantenservice of de chat te gebruiken.

Dit issue is bekend en ligt ondertussen vast en zeker bij het developmentteam van de iTV app. In een volgende versie zal dit dan verholpen zijn.


Ik had dit topic niet gezien, zijn nu samengevoegde berichten :-)