Skip to main content

waarom is er een kompleet nieuw abonnement nodig  voor 4k ontvanger.

Was vandaag bij een kpn winkel wou een 4k ontvanger .

Wij hebben al jaren een alles in 1 premium abonnement met 500Mb.

Nu zouden wij een nieuw hussel abo moeten nemen en dan alle voordelen kwijt zijn die we nu hebben.

Waarom niet gewoon die 2,50 in de maand meer zoals bij de hussel abo.

 

1 ding vind ik onbegrijpelijk van het nieuwe hussel abonnement. Als je kiest voor 1 tv betaal je 5 euro voor het opnemen pakket. Bij 2 tv's wordt het opnemen pakket gratis. Waarom niet 2,50 voor het opnemen pakket als je 1 tv afneemt en gratis opnemen bij 2 tv's. Nu is er geen enkele motivatie om maar 1 tv kastje af te nemen. Ik kan het zelf prima doen met 1 kastje maar ik wil ook graag opnemen.. maar ik ben dan net zo duur uit als 2 kastjes en het opnemen pakket. Dus ik blijf dan maar op mijn oude abonnement. 

Helemaal mee eens. Dit gold overigens ook al bij Alles-in-1 (instap vs standaard) en Internet en TV (basis vs "gewoon").


Daarom nogmaals kijk naar het totaal.

Dat ben ik helemaal met je eens, kijk altijd naar het totaal.

De FOX Sports abonnee die KPN Compleet is zal met KPN Hussel altijd duurder uit zijn dan met zijn/haar voorgaande Alles-in-1 of Internet en TV abonnement tenzij hij/zij minder extra's gaat afnemen door bijvoorbeeld Spotify Premium te schrappen.


Hey @Andrevanderweid, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community hier een vraag stelt over je abonnement. Zo te zien is de vraag beantwoord door Peter, top! Ook Nick geeft goede informatie, de mobiele abonnementen blijven Compleet voordelen houden. Mits je ze niet vernieuwt (verlengt) naar de nieuwe Hussel abonnementen.  Fijn dat je over bent gegaan naar 4k :)

Ik zie dat er forumgebruikers hier nog verder discussiëren over Foxsportskanalen en andere opties. Eens, je moet naar het totaalplaatje kijken. Welke opties zijn belangrijk voor jou als gebruiker, en welke niet. Het voordeel met Hussel is dat je veel van deze opties kun activeren of niet. Je betaalt naar wat je wilt gebruiken. 


Reageer