Skip to main content
Beantwoord

Waarom is er een nieuw abonnement nodig om 4K tv-ontvanger te krijgen?

  • February 1, 2020
  • 28 reacties
  • 683 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

wjb
Wijsgeer
  • February 2, 2020

1 ding vind ik onbegrijpelijk van het nieuwe hussel abonnement. Als je kiest voor 1 tv betaal je 5 euro voor het opnemen pakket. Bij 2 tv's wordt het opnemen pakket gratis. Waarom niet 2,50 voor het opnemen pakket als je 1 tv afneemt en gratis opnemen bij 2 tv's. Nu is er geen enkele motivatie om maar 1 tv kastje af te nemen. Ik kan het zelf prima doen met 1 kastje maar ik wil ook graag opnemen.. maar ik ben dan net zo duur uit als 2 kastjes en het opnemen pakket. Dus ik blijf dan maar op mijn oude abonnement. 

Helemaal mee eens. Dit gold overigens ook al bij Alles-in-1 (instap vs standaard) en Internet en TV (basis vs "gewoon").


wjb
Wijsgeer
  • February 2, 2020

Daarom nogmaals kijk naar het totaal.

Dat ben ik helemaal met je eens, kijk altijd naar het totaal.

De FOX Sports abonnee die KPN Compleet is zal met KPN Hussel altijd duurder uit zijn dan met zijn/haar voorgaande Alles-in-1 of Internet en TV abonnement tenzij hij/zij minder extra's gaat afnemen door bijvoorbeeld Spotify Premium te schrappen.


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • February 3, 2020

Hey @Andrevanderweid, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community hier een vraag stelt over je abonnement. Zo te zien is de vraag beantwoord door Peter, top! Ook Nick geeft goede informatie, de mobiele abonnementen blijven Compleet voordelen houden. Mits je ze niet vernieuwt (verlengt) naar de nieuwe Hussel abonnementen.  Fijn dat je over bent gegaan naar 4k :)

Ik zie dat er forumgebruikers hier nog verder discussiëren over Foxsportskanalen en andere opties. Eens, je moet naar het totaalplaatje kijken. Welke opties zijn belangrijk voor jou als gebruiker, en welke niet. Het voordeel met Hussel is dat je veel van deze opties kun activeren of niet. Je betaalt naar wat je wilt gebruiken.