Skip to main content

Waarom betaal ik 60 euro per maand om reclame te bekijken 

 

Ik weet niet aan wie u dat betaald maar niet aan kpn in ieder geval.


Beste @aat2547,

Over welke reclame bedoel je, is dat in On Demand of met terugkijken? Bij de commerciële zenders moet je reclame kijken met terugkijken, daar kan KPN niks aan doen. Want dat is wat de commerciële zenders willen en KPN moet zich daar aan houden. Je kunt de programma’s beter opnemen, dan kun je de reclame wel doorspoelen. 😉


zeker wel aan kpn, , U bent een expert ? 

 


Expert is wel veel eer. Misschien kunt u toelichten wat u bedoeld.


Ik betaal ergens rond 57,50 per maand voor tv en internet en zie meer en meer reclame, , daar betaal ik niet voor, ik zie geen mogelijkheid om kpn zelf daar over te benaderen dus dan maar hier op een forum 

 


zeker wel aan kpn, , U bent een expert ? 

 

Ik ben niet de expert, maar weet veel van wat er bij KPN gebeurd. Misschien kun je even beter uitleggen wat er nu aan de hand is, anders kan ik je eventueel niet verder helpen. 


Ik betaal ergens rond 57,50 per maand voor tv en internet en zie meer en meer reclame, , daar betaal ik niet voor, ik zie geen mogelijkheid om kpn zelf daar over te benaderen dus dan maar hier op een forum 

 

Beste @aat2547,

Waar zie je die reclame dan verschijnen? Als het op tv is daar kunnen we niks aan doen. 


U betaald € 10 00 voor tv. De rest is voor de internetaansluiting.  Het zijn de omroepen die reclame uitzenden. Kpn heeft daar geen invloed op. Zij geven alleen maar het signaal door. U kunt het beste de omroepen benaderen.


ik ben gewoon een klant van kpn en begin me meer en meer te ergeren aan het feit dat ik per maand rond 57.50 betaal voor Tv en internet en steeds meer reclame voor mijn geld krijg 


KPN heeft daar misschien geen zogenaamde invloed op, maar als er een betere aanbieder komt, ( lees geen omroepen ,alleen films en docu's ) ben ik dus weg 

 


ik ben gewoon een klant van kpn en begin me meer en meer te ergeren aan het feit dat ik per maand rond 57.50 betaal voor Tv en internet en steeds meer reclame voor mijn geld krijg 

TV reclame daar heeft KPN geen invloed op, en als je naar Ziggo of andere provider gaat dan zie je ook reclame, dit ligt bij de omroepen. RTL, SBS6, NET5 etc. 


Ben je een KPN bot ? 

 


Ben je een KPN bot ? 

 

Nee, ben geen KPN bot. Maar als je dit serieus wilt noemen dan helpen @Joep1965 en ik jou niet meer. Want dit slaat nergens op, we werken hier op het forum om klanten te helpen. We hebben het jou uitgelegd, dus als je dat niet kan accepteren dan houd het voor ons op. 


KPN heeft daar misschien geen zogenaamde invloed op, maar als er een betere aanbieder komt, ( lees geen omroepen ,alleen films en docu's ) ben ik dus weg 

Die is er toch al lang? Zoiets als Netflix enzo? Amazon Prime? Videoland? 


KPN heeft daar misschien geen zogenaamde invloed op, maar als er een betere aanbieder komt, ( lees geen omroepen ,alleen films en docu's ) ben ik dus weg 

Die is er toch al lang? Zoiets als Netflix enzo? Amazon Prime? Videoland? 

En NLZIET 😉


Disney Plus ? 


Ben je een KPN bot ?

Nou, gezien je reacties hier lijk je meer op een TROL. (zoek maar op)

KPN geeft enkel en alleen de zenders door. Diezelfde zenders worden met dezelfde (hoeveelheid) reclame ook via de andere providers doorgegeven. Je denkt toch niet dat bv. RTL 4 bij Ziggo of T-mobile minder reclame heeft?

KPN heeft alleen invloed op het eigen kanaal (41) en daar is zelfs helemaal geen reclame te zien.

Reclame is buitengewoon irritant. Daarom neem ik, zeker van de commerciëlen, op wat ik wil zien want dan kan ik de reclame bij het kijken gewoon skippen. Daar heb ik de 5 eurotjes per maand voor het opnemenpakket wel voor over.

Verder heb ik ook Videoland waar de meeste RTL programma's ook zonder reclame zijn te zien. Ook dat maandbedrag is het me waard.

Hierboven zijn al suggesties gegeven om reclamevrij te kijken. Maar … of je betaalt zelf extra (voor on demand) … of het is je irriteren aan een film die 5 x door reclame wordt onderbroken.

geen omroepen ,alleen films en docu's

Dat is mogelijk. maar kost je wel extra natuurlijk. Geen omroepen maar on demand diensten. Begrijp dat je nu alleen basispakket hebt. Via pluspakket zijn er on demand o.a. films en documentaires beschikbaar. Via zenders als Discovery en National geographic zijn de reclame-onderbrekingen gelukkig maar heel kort.
Veel mensen zijn wat films en ook documentaires ook enthousiast over Netflix. Verder reclamevrij kijken via NLziet (de live kanalen uitgezonderd), Discovery Plus (de live kanalen uitgezonderd), Amazon Prime, Videoland, Disney Plus e.v.

Via alleen het basispakket en zonder opnemenpakket zul je toch genoegen nemen met reclame-onderbrekingen of gewoon niet naar dié zenders kijken. 


ik ben gewoon een klant van kpn en begin me meer en meer te ergeren aan het feit dat ik per maand rond 57.50 betaal voor Tv en internet en steeds meer reclame voor mijn geld krijg 

Hallo @aat2547 , als provider hebben we geen enkele invloed op wat de zenders uitzenden, de provider (in dit geval KPN) fungeert slechts als doorgeefluik. Bij elke provider werkt dit precies hetzelfde. Hopelijk heb je ook nog wat gehad aan de informatie die onze community hier heeft gedeeld. Ik kan er verder niet zo heel veel meer aan toevoegen.