Skip to main content

Ik wil mijn abonnement aanpassen en dan moet je op internet goed oplettenĀ 

Ik wil van mijn huidige abonnement 200 Mbit, 2 ontvangers en opnemen pakket (Gratis) naar

1Gbit Hussel, 1 ontvanger en opnemen pakket.

Moet je goed opletten als je het aantal ontvangers aanpast van 2 naar 1. Ineens is ook het opnemen pakket verdwenen.

Wat heeft opnemen te maken met hoeveel ontvangers ik heb.

Dat is altijd al zo geweest. Ik heb een abonnement uit 2015 ofzo, met 1 ontvanger en ook geenĀ opnemen. Als ik opnemen wil moet ik ook 4,99 betalen. Terwijl de abonnement uit die tijd met 2 ontvangers wel opnemen hebben.

Dat is bij Hussel zo vanuit de oudere abonnementen overgenomen. Volgens mij om de prijzen van een Hussel abonnement enigszins aan te laten sluiten op de prijzen van de oudere abonnementen.Ā 


Dit heet marketing logica.


Dit heet marketing logica.

Juist...


Hallo @RGV1978, welkom op het forum.

KPN biedt het opnemen pakket gratis aan in combinatie met een tweede tv-ontvanger. Als je twee tv-ontvangers hebt staat het opnemen pakket daarom automatisch aan, zodra je een tv-ontvanger verwijderd vervalt ook het gratis opnemem pakket. Wanneer je maar Ć©Ć©n tv-ontvanger hebt kun je het opnemen pakket opnieuw aanzetten voor 4,99 via MijnKPN.Ā 

Ik hoop dat je vraag hiermee is beantwoord. Als er verder nog vragen zijn, hoor ik het graag.Ā 


Ik heb kpn klein zakelijkĀ 

Ik heb 1 ontvanger

Als ik digi antenne er bij neem is dan het opnemen gratisĀ  ?


@Ronald 510Ā  Nee. Dan moet je er echt een interactieve ontvanger bij nemen. Digitenne ondersteunt opnemen niet en is er dus ook geen koppeling met opnemen pakket.


Ik heb twee ontvangers, maar betaal dus wel voor opneempakket. Zou dus gratis moeten zijn ???

ben benieuwd. Tc


Om welk abonnement gaat het?


Bij oude abonnementen, meestal van voor oktober 2019,Ā  is bovenstaande helemaal niet vanzelf sprekendĀ @XandoĀ . De vraag vanĀ @Jeroen RuiterĀ is zeer relevant. Dus...Ā 


Ik heb twee ontvangers, maar betaal dus wel voor opneempakket. Zou dus gratis moeten zijn ???

ben benieuwd. Tc

Bij het Alles-in-1 Instap abonnement niet. Bij de meeste andere abonnementen wel.


Ah, ja, Dat is het, @Nick83Ā . Heb ik nota bene zelf. Bij jou ook Alles-in-1 Instap, @XandoĀ ?

(maar ik kijk wel op 2 tv's maar tweede is via Chromecast; betaal ik dus geen ā‚¬ 5 per maand voorā€¦.)


KonĀ het allemaal maar wat eenvoudigerā€¦,pakket ja nee, hussel, korting, geen korting tenzijā€¦ tijdelijke korting etc. etc.Ā kortom, maak de hele bende eenvoudigerā€¦

internet x bedrag

tv x bedrag

mobiel x bedrag

Elke aanvulling Ā  X bedrag per aanvullingĀ 

Ā 

Ā 

Ā 

Ā