Skip to main content

Ik heb al vele jaren een Alles in 1 Standaard pakket van KPN, maar merk nu dat het ESPN pakket  (dat er al die jaren in heeft gezeten) niet meer aan staat. Is dit een technische storing?  Of heeft KPN eenzijdig en zonder communicatie besloten de pakketten aan te passen?

 

 

Hallo @TomH68 ,

Is er iets veranderd aan een mobiel abonnement? Want mogelijk heb/had je dat ESPN-pakket gratis vanwege KPN Compleet?  En dat hou je dan zolang je aan de voorwaarden voldoet, lees een mobiel abonnement afneemt bij KPN. 


Nee, dat is het niet, Ik heb Alles in 1 Standaard, inclusief Eredivisie Live. 

 


OK @TomH68 ,

Ik kan niet in jouw abonnementsgegevens grasduinen.  

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 


Ik heb het profiel aangevuld. Onlangs weliswaar een mobiel abonnement gestopt, maar heb al vele jaren Eredivisie live gratis gehad obv Alles in 1. Staat ook nog gewoon op laatst ontvangen factuur.


Onlangs weliswaar een mobiel abonnement gestopt, maar heb al vele jaren Eredivisie live gratis gehad obv Alles in 1. Staat ook nog gewoon op laatst ontvangen factuur.

 

Kijk, dan was mijn eerste vermoeden dus toch juist.
 

Je krijgt bij KPN Compleet alleen een gratis abonnement op het ESPN-pakket of op het pluspakket zolang je ook een mobiel abonnement afneemt naast bijvoorbeeld een Alles in één abonnement. Zodra je jouw mobiel abonnement opzegt, dan voldoe je niet meer aan de voorwaarden. 
 

De voornaamste kenmerken bij KPN Compleet en KPN Hussel: 
 

 


Hi Tom, welkom hier. 

Dit komt inderdaad doordat je mobiele abonnement is opgezegd. Het gratis voordeel, ESPN, is daardoor komen te vervallen. Juist door de combinatie van je mobiel en je vaste abonnement kreeg je dit gratis.