Skip to main content

Hallo,

Ik kreeg vanmorgen een mail van Netflix, KPN had aangegeven dat zij de facturatie voor Netflix niet meer konden regelen. Netflix werkt ook al niet meer. 

Ik ben een tijdje geleden overgegaan op alleen internet, er werd mij gevraagd of ik de faktuur voor Netflix via KPN wilde laten lopen, dat heb ik gedaan. Ik kreeg 5 euro entertainment korting. 

Waarom kreeg ik niet even een bericht met uitleg, via de klantenservice kreeg ik niemand te pakken, alleen linkjes met uitleg die ik niet nodig heb.

 

Mvg Vincent Verschuur 

Netflix loopt alleen via KPN (factuur) als je ook interactieve tv hebt. Je had het via het ITV abonnement, dan geeft KPN aan Netflix door dat het is beëindigd. Had je het direct via Netflix gehad (kan ook, heb ik zo) dan zou het gewoon doorgelopen hebben.

:arrow_right: Overigens kun je je bestaande Netflix abonnement met dezelfde gegevens direct via Netflix weer activeren. Ga naar netflix.com en log in. Volg de aanwijzingen. Pas de betaalwijze ook aan.
Een abonnement blijft 10 maanden in 'slaapstand'.


Hoi @V.verschuur, zoals @PeterG aangeeft, zo zit het inderdaad. Omdat je over bent naar alleen internet kunnen we Netlfix niet meer factureren. Hoe je het weer actief krijgt, heeft PeterG ook al verteld. Als je dat doet werkt het volgens mij meteen weer. 


Is het al gelukt, Vincent?

Lees anders dit even: faq Netflix: hoe start ik mijn Netflix-account opnieuw?


Hallo, 

Bedankt voor jullie antwoorden, het is weer gelukt. 

Ik had alles telefonisch geregeld, toen werd mij gevraagd of ik Netflix via KPN wilde laten lopen, vandaar dat ik het raar vond dat Netflix er zonder bericht ineens mee ophield. 

Kleinigheidje, alles werkt weer zoals het hoort. 

 

Mvg Vincent Verschuur 


Die begrijp ik. Zeker als je net een spannende serie aan het kijken bent. In ieder geval fijn te lezen dat het weer werkt zoals het hoort. Veel kijkplezier gewenst. 🍿