Skip to main content

Hallo,

Waarom zie ik op netflix helemaal geen 4K of ultra hd logo's op het kastje tv+ . Als ik netflix op mijn smart tv gebruik zie ik het wel. Wat is daar de reden van.

Mvr Henk

 

Admin: afgesplitst

Hallo,

Waarom zie ik op netflix helemaal geen 4K of ultra hd logo's op het kastje tv+ . Als ik netflix op mijn smart tv gebruik zie ik het wel. Wat is daar de reden van.

Mvr Henk

Staat de tvbox wel op (een) 4k beeld instelling (of automatisch) ? Kan ook zijn dat de kabel geen 4k ondersteund. Hoe zit de box aangesloten op de tv of via bijvoorbeeld een versterker? 


Hallo,

Waarom zie ik op netflix helemaal geen 4K of ultra hd logo's op het kastje tv+ . Als ik netflix op mijn smart tv gebruik zie ik het wel. Wat is daar de reden van.

Mvr Henk

Hier heb ik dat nog wel net zitten kijken bij Shadow and Bone..

 


Hallo,

Waarom zie ik op netflix helemaal geen 4K of ultra hd logo's op het kastje tv+ . Als ik netflix op mijn smart tv gebruik zie ik het wel. Wat is daar de reden van.

Mvr Henk

Hier heb ik dat nog wel net zitten kijken bij Shadow and Bone..

 

Maar is dat op een 7022 of op de 5202, zoals je onderschrift doet vermoeden? 


Hallo,

Waarom zie ik op netflix helemaal geen 4K of ultra hd logo's op het kastje tv+ . Als ik netflix op mijn smart tv gebruik zie ik het wel. Wat is daar de reden van.

Mvr Henk

Hier heb ik dat nog wel net zitten kijken bij Shadow and Bone..

 

Maar is dat op een 7022 of op de 5202, zoals je onderschrift doet vermoeden? 

Op de Sagecom DIW7022 is dit (onderschift aangepast naar 1 x Sagecom DIW7022 en 3 x Arris VIP5202


Ik gebruik de DIW 7022 tv+ decoder. Kan ik bij instellingen misschien nog wat veranderen


Ik gebruik de DIW 7022 tv+ decoder. Kan ik bij instellingen misschien nog wat veranderen

Ik gebruik die ook.

Maar je zou bij instellingen (tandwieltje) en dan bij apparaat kies je apparaat voorkeuren.

En dan naar weergave en geluid hier kan je kiezen voor schermresolutie.

Hier staat hij bij mij op automatisch en daaronder staat dan 4k2k 50hz


Steek de DIW7022 in hdmi 1 of 2 van je tv, Notenkraker.

Soms is 3 en of 4 niet geschikt (voor 4k ook al is het een 4k televisie).


Steek de DIW7022 in hdmi 1 of 2 van je tv, Notenkraker.

Soms is 3 en of 4 niet geschikt (voor 4k ook al is het een 4k televisie).

Die kon ik nog niet wel goeie.(event onhouden)

Zelf gelukkig alle 4 op mijn samsung zijn 4K


Heb de automatische instelling uit gezet en ingesteld op 4 k 50 hrtz  nu werkt het wel


Ik heb even een eigen topic voor deze vraag gemaakt, mooi opgelost!


Heb de automatische instelling uit gezet en ingesteld op 4 k 50 hrtz  nu werkt het wel

Maar welke resolutie pakte hij dan als hij wel op automatisch staat? hij zou automatisch 50hz moeten pakken als je die hebt.

Ik had dit probleem in Netflix ook totdat ik idd HDMI 1 ingang gebruikte, toen kwam de 4k-50hz beschikbaar en bij hdmi 3 niet (alleen 4k-24hz).

 

 


Als hij op automatisch staat krijg ik op netflix alleen maar het logo van HD te zien . Nu de decoder op 4k staat zie ik op netflix dus ook 4k of ultra hd of dolby vision


Ik kan het ook nog even proberen om hem op automatisch te laten staan en hem op een ander hdmi aansluiten kijken wat er dan gebeurt