Skip to main content

Waarom is het ONMOGELIJK om welk programma dan ook te laten beginnen op het moment dat het begint. Niet eerder, niet later, zonder reclame enz.  Tweede punt waarom je niet tijdens het terugkijken kunt vooruitspoelen. 30 jaar geleden kon je een film opnemen met een code en die begon ALTIJD wanneer de film begon. Ook als deze later begon.  Wat dat aangaat is terugkijken nog steeds een drama. Niet doorspoelen, verplicht bakken reclame bekijken of zelfs programma’s niet meer kunnen zien omdat de tijdspanne er niet meer is. Echt 😕 

Opnemen is nog steeds mogelijk. En dan kan er doorgespoeld worden.

Terug kijken is echter een ander verhaal. Daarbij kan niet doorgespoeld worden. Want u moet de reclame zien. Net als bij live tv kijken.

Wilt u dus doorspoelen? Neem het programma dan van tevoren op.


Bij terugkijken kun je alleen bij de commerciële zenders niet vooruitspoelen, bij NPO wel.


@ElcoJT 

 

Je kan het beste het opname pakket erbij nemen.

€ 4,99 per maand extra.

Of beter / voordeliger, een 2de KPN tv decoder a € 5,-- per maand extra, dan heb je het opname pakket er gratis bij.

 

Opname pakket:

200 uur opnemen.

Opnames blijven een jaar beschikbaar.

Opnames kan je altijd doorspoelen. 


Beste allemaal. Alle goedbedoelde hints ten spijt maar zou het niet gewoon zo moeten zijn dat wanneer je een programma wilt terugkijken dit ook met de groene knop gewoon begint wanneer het programma begint ? Dat je verplicht bent reklameblokken te kijken is dan zo (koffie halen, plasje doen) ok maar zelf niet het programma zelf te kunnen doorspoelen. Hoe 1970 is dit….. alleen pauzeren, half uur wachten en weer op start drukken werkt redelijk.  Ik vind het eigenlijk te gek dat je zoiets simpels weer de portemonnee moet trekken voor extra decoder, extra pakket. Echt ik blijf het jammer vinden maar realiseer me dat iedere andere probeer deze “sneue” werkwijze ook aanhoudt. 


Beste allemaal. Alle goedbedoelde hints ten spijt maar zou het niet gewoon zo moeten zijn dat wanneer je een programma wilt terugkijken dit ook met de groene knop gewoon begint wanneer het programma begint ? Dat je verplicht bent reklameblokken te kijken is dan zo (koffie halen, plasje doen) ok maar zelf niet het programma zelf te kunnen doorspoelen. Hoe 1970 is dit….. alleen pauzeren, half uur wachten en weer op start drukken werkt redelijk.  Ik vind het eigenlijk te gek dat je zoiets simpels weer de portemonnee moet trekken voor extra decoder, extra pakket. Echt ik blijf het jammer vinden maar realiseer me dat iedere andere probeer deze “sneue” werkwijze ook aanhoudt. 

Tsja, commerciële tv moet ergens van betaald worden hè. Het gaat hier echt om de reclame, dat je de rest van het programma dan ook niet kan doorspoelen is inderdaad vervelend.... overigens valt mij op dat je aan het begin nog weleens een stukje door kan spoelen, bijvoorbeeld bij RTL4, tenminste bij Box+

Dat is inderdaad bij elke provider zo, het is dan ook een eis die bij de commerciële tv vandaan komt.

 

 

 

 


In het begin kun je inderdaad meestal we 5 minuten doorspoelen tot waar het programma begint.


 Hoe 1970 is dit….. alleen pauzeren,

 

Rare opmerking.

In 1970 kon je nog helemaal niet opnemen.

In 1970 was kleur net een jaar beschikbaar.

De videorecorder kwam pas veel later.

 

Zover ik weet is dit altijd zo bij terugkijken geweest.

Terugkijken is niet hetzelfde als een opname terugkijken.

 

Dus de enige optie is, opname pakket, zie bij mijn eerdere tip.