Skip to main content

Op de tv kan ik BBC first wel terugkijken maar op mijn tablet of telefoon niet. Opnieuw de app geinstalleerd maar dat helpt niet. 

Wat te doen?

Helaas niks, KPN heeft geen geld uitgegeven om dit mogelijk te maken. Dit geld voor meerdere zenders overigens.


??? Dus wel op tv terugkijken maar verder niet? 

Dat is raar want op de site van KPN staat onder aanbod en dan bij kijken onderweg dat ik Bbc first kan ontvangen. Hoe dan?


Klopt. Je kan de zender gewoon live kijken, ook onderweg/buiten de deur.

Maar KPN heeft niet de rechten om opnamen en Terugkijken via de app aan te bieden. Zelfs niet via je eigen wifi.


Wat waardeloos. Staat nergens op de site vermeld. Bij zenderaanbod en dan terugkijken staat bbc first. Staat niet bij dat het niet via de app kan. Bovendien is ons toegezegd dat er niets zou wijzigen bij overzetten van Telfort naar KPN. Dus wel, kosten omhoog, service minder,.


Bovendien is ons toegezegd dat er niets zou wijzigen bij overzetten van Telfort naar KPN. Dus wel, kosten omhoog, service minder,.

Opnamen en terugkijken van BBC First kon bij Telfort ook niet. Was ook al hetzelfde kpn itv product.

Wat op de website via www.kpn.com/zenders staat vermeld geldt (wel) voor de decoder, maar niet per sé voor online of via app kijken.


Jammer dat het niet kan maar ik ga niet zeuren.  Ik zit in Covid isolatie in mijn man-cave, en geniet van KPN iTV. Maar nu moet ik even wachten tot mijn partner naar bed gaat, dan kan ik Grantchester terugkijken in de woonkamer.