Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik BBC first niet terugkijken op tablet of telefoon?

• July 20, 2021
  • 6 reacties
  • 666 keer bekeken

Op de tv kan ik BBC first wel terugkijken maar op mijn tablet of telefoon niet. Opnieuw de app geinstalleerd maar dat helpt niet. 

Wat te doen?

Beste antwoord door PeterG

Klopt. Je kan de zender gewoon live kijken, ook onderweg/buiten de deur.

Maar KPN heeft niet de rechten om opnamen en Terugkijken via de app aan te bieden. Zelfs niet via je eigen wifi.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Helaas niks, KPN heeft geen geld uitgegeven om dit mogelijk te maken. Dit geld voor meerdere zenders overigens.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 20, 2021

??? Dus wel op tv terugkijken maar verder niet? 

Dat is raar want op de site van KPN staat onder aanbod en dan bij kijken onderweg dat ik Bbc first kan ontvangen. Hoe dan?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 20, 2021

Klopt. Je kan de zender gewoon live kijken, ook onderweg/buiten de deur.

Maar KPN heeft niet de rechten om opnamen en Terugkijken via de app aan te bieden. Zelfs niet via je eigen wifi.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 21, 2021

Wat waardeloos. Staat nergens op de site vermeld. Bij zenderaanbod en dan terugkijken staat bbc first. Staat niet bij dat het niet via de app kan. Bovendien is ons toegezegd dat er niets zou wijzigen bij overzetten van Telfort naar KPN. Dus wel, kosten omhoog, service minder,.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 21, 2021

Bovendien is ons toegezegd dat er niets zou wijzigen bij overzetten van Telfort naar KPN. Dus wel, kosten omhoog, service minder,.

Opnamen en terugkijken van BBC First kon bij Telfort ook niet. Was ook al hetzelfde kpn itv product.

Wat op de website via www.kpn.com/zenders staat vermeld geldt (wel) voor de decoder, maar niet per sé voor online of via app kijken.

• Nieuwkomer
  • January 30, 2022

Jammer dat het niet kan maar ik ga niet zeuren.  Ik zit in Covid isolatie in mijn man-cave, en geniet van KPN iTV. Maar nu moet ik even wachten tot mijn partner naar bed gaat, dan kan ik Grantchester terugkijken in de woonkamer.