Skip to main content

Waarom gebeurt dit automatisch? Ik wil gewoon kunnen instellen dat ik 720p of 360p wil streamen gebaseerd op waar ik ben. Dat is bijvoorbeeld waardeloos als je in de tram wil kijken. Excuses als dit al eerder is gesteld.

Heb je een Apple? Daarbij kan het inderdaad niet.

Heb je een Android dan kan je wel een streamkwaliteit instellen

20 min per GB
30 min per GB of
1,5 uur per GB

Dit is een topic wat al maanden loopt over de streamkwaliteit bij Apple

 


Heb je een Apple? Daarbij kan het inderdaad niet.

Heb je een Android dan kan je wel een streamkwaliteit instellen

20 min per GB
30 min per GB of
1,5 uur per GB

Ik heb inderdaad Apple. Jammer dat dit nog geen feature is op iOS.


Dit is een topic wat al maanden loopt over de streamkwaliteit bij Apple

 


Ik heb inderdaad Apple. Jammer dat dit nog geen feature is op iOS.

Het is wel mogelijk geweest op iOS maar weer uit de app verwijderd.

De beeldkwaliteit wordt op iOS automatisch aangepast op basis van de kwaliteit van de verbinding. Zie dit bericht. KPN vergeet hierbij gemakshalve dat er ook mensen zijn die juist een lagere beeldkwaliteit willen gebruiken om data te besparen. :confounded:


Ik zie nu opeens een tandwiel in mijn app waar ik de kwaliteit mee kan aanpassen. Is dit net pas toegevoegd of was ik gister echt blind?


Ik zie nu opeens een tandwiel in mijn app waar ik de kwaliteit mee kan aanpassen. Is dit net pas toegevoegd of was ik gister echt blind?

 


Ik zie nu opeens een tandwiel in mijn app waar ik de kwaliteit mee kan aanpassen. Is dit net pas toegevoegd of was ik gister echt blind?

 

Wauw, deze is dus waarschijnlijk vannacht automatisch geïnstalleerd. Wat een toeval. Nou, in ieder geval mooi dat het er in zit.