Waarom kan op mijn adres geen ITV ?mij zoon woont ook in het buitengebied en heeft minder mb internet dan ik en heeft wel ITV van KPN,bij mij in de buurt hebben mensen ook ITV van KPN en dat werkt ook goed,alleen bij zou het niet werken als ik de postcode check doe en ook in de winkel zeggen ze dat het opijn adres niet zou werken
Waarom kan ik door langzaam internet geen iTV bestellen terwijl iemand met minder snelheid op adres dat wel kan?
Beste antwoord door DennisA78
Ik heb boven een Sagemcom modem
Een 4g buitengebied geeft enkel extra snelheid voor internet, niet voor itv. Het signaal voor itv komt enkel uit de koperkabel uit de grond waar het V10 modem op aangesloten zit.
Een tv ontvanger gebruikt +/- 8mb voor HD beeldkwaliteit, en +/- 4mb voor SD beeldkwaliteit.
Dus om tv te kunnen kijken moet je minimaal die 4mb hebben, plus iets extra's, anders klapt je hele verbinding er steeds uit. Ik geloof dat je minimaal 7mb moet hebben zodat die 4mb eraf kan voor tv.
Als dat niet haalbaar is zegt het systeem, nee kan niet, en kun je geen itv bestellen.
Haal je wel genoeg snelheid, moet je KPN overtuigen het systeem aan te passen.
2 dingen..
- Wat zegt de KPN website over de max te behalen snelheid als je je postcode huisnummer in typt?
- Op welke snelheid draait je v10 modem als je daar op inlogt? DSL status.
- Oh en Fourstack doet het ook weer. Welke snelheid geeft die aan?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.