Skip to main content

Waarom kan op mijn adres geen ITV ?mij zoon woont ook in het buitengebied en heeft minder mb internet dan ik en heeft wel ITV van KPN,bij mij in de buurt hebben mensen ook ITV van KPN en dat werkt ook goed,alleen bij zou het niet werken  als ik de postcode check doe en ook in de winkel zeggen ze dat het opijn adres niet zou werken 

Kan KPN die slechte lijn verbeteren op afstand,of ligt het gewoon aan de kabel in de grond.?


Kan KPN die slechte lijn verbeteren op afstand,of ligt het gewoon aan de kabel in de grond.?

 

Dat zit hem of in de kabel, of in de aansluiting. Waarschijnlijk een kabel van een paar km, dus grotere kans op verslechtering 


Kan KPN die slechte lijn verbeteren op afstand,of ligt het gewoon aan de kabel in de grond.?

KPN kan glasvezel aanleggen... 🙃


Jk heb mijn abonnement op gezet en opnieuw weer aan gemeld, gaat 25 augustus in nu met gratis 2x super WiFi ,ik krijg dan nieuwe modem en WiFi ondersteuner,als ik dan ga klagen dat WiFi (crc is toch WiFi signaal)steeds uitval,wordt er dan iets aan gedaan. 


Jk heb mijn abonnement op gezet en opnieuw weer aan gemeld, gaat 25 augustus in

Hoe heeft u dat gedaan? Via een KPN medewerker? Of via de website? In geval van dat laatste: de kans is groot dat de backoffice deze actie ongedaan maakt en dat er niets gebeurt. 

crc is toch WiFi signaal

Nee...


Nee ik heb mijn abonnement op gezegt in winkel in Uden en onder de naam van mijn vrouw een nieuwe afgestoten. 


Hoe kom ik te weten hoelang mijn telefoon koperen buitenkabel eigenlijk is voor hij in mijn huis gaat.


Nee ik heb mijn abonnement op gezegt in winkel in Uden en onder de naam van mijn vrouw een nieuwe afgestoten. 

Ow aha, dan lukt het wel 😄


Hoe kom ik te weten hoelang mijn telefoon koperen buitenkabel eigenlijk is voor hij in mijn huis gaat.

Een KPN medewerker kan daar misschien een indicatie van geven. Maar wat heeft u er aan? 


Omdat mensen bij ons in de buurt al 5 jaar ITV kijken zonder problemen en als weet of het komt dat er km kabel tussen zit of dat het aan mijn binnen aansluiting kan liggen.


Omdat mensen bij ons in de buurt al 5 jaar ITV kijken zonder problemen en als weet of het komt dat er km kabel tussen zit of dat het aan mijn binnen aansluiting kan liggen.

Tja ... maar lengte van de kabel en beschikbare snelheid zijn niet altijd evenwijdig aan elkaar gerelateerd. Zegt ik dat zo goed? 🤔


Goedemorgen! Ik had al even meegelezen met dit topic maar het klopt ook dat je enkele maanden/jaren met een lagere snelheid een TV abonnement af kon sluiten. Tegenwoordig is het systeem daar wat strenger in om de kwaliteit te kunnen garanderen.


Dus als ik dit zo lees is er voor mij nu geen mogelijkheid om itv te krijgen.


Daar komt het inderdaad op neer, tot er iets met de snelheid gebeurt kunnen we dit op jouw adres niet aanbieden.
Op de korte termijn staat er ook nog niks in de planning.

Op de site van onze kabelbeheerder KPNNetwerk kun je je inschrijven voor updates over glasvezel op jouw adres.

Daarnaast zou je er voor kunnen kiezen Digitenne te nemen voor de TV.


Heb via een andere naam op mijn adres een nieuw abonnement afgesloten bij KPN ,het zelfde wat ik eerder ook had  nu wel 4 euro goedkoper en 2 super wifi versterker. Het modem is 10 v het zelfde als wat ik had,waarom niet het kpn 12 modem en,hen de super wifi versterker geprobeerd maar kan geen verbinding krijgen ,lamp je gaan na een poosje weerrood branden  ook al is hij met het modem is verbonden.


Heb via een andere naam op mijn adres een nieuw abonnement afgesloten bij KPN ,het zelfde wat ik eerder ook had  nu wel 4 euro goedkoper en 2 super wifi versterker. Het modem is 10 v het zelfde als wat ik had, waarom niet het kpn 12 modem en, hen de super wifi versterker geprobeerd maar kan geen verbinding krijgen, lamp je gaan na een poosje weerrood branden  ook al is hij met het modem is verbonden.

 

Maak s.v.p. een nieuwe topic aan.

Dit heeft niets met deze (door jou) gemaakte topic te maken.

 

De V10 (KPN router / modem) is een van de beste die KPN heeft.

Waarom nieuw abonnement?

Waarom niet abonnement verhuist? 

Misschien heb je Hussel korting of zo?

Welk abonnement had je en wat heb je nu?

 

Dit kan je meteen in de nieuwe topic meenemen.😉

 

P.S.

Ik ben net zoals jij klant bij KPN.😉


Uit eerder bericht blijkt dat ik een slechte internet verbinding heb met veel crc storingen en als nieuw abonnement ga ik hier over klagen en hopen dat KPN met een oplossing komt.


Die oplossing heeft u al namelijk sneller internet buitengebied.  U geeft eerder al aan dat de snelheid met die combinatie boven de 70 is. Meer is gewoon niet haalbaar. Ook al zou er een nieuwe kabel gelegd worden. De afstand naar de centrale is gewoon te groot.


Die oplossing heeft u al namelijk sneller internet buitengebied.  U geeft eerder al aan dat de snelheid met die combinatie boven de 70 is. Meer is gewoon niet haalbaar. Ook al zou er een nieuwe kabel gelegd worden. De afstand naar de centrale is gewoon te groot.

 

Hopelijk gaat KPN ook glasvezel in het buitengebied (net als hier in Leusden) leggen.

Daar worden veel mensen blij mee, denk ik. 😉

Ik weet dat het wel duur is en economisch minder interessant voor KPN.


Glasvezel zou mij 1800 kosten en in de dorps kern is hij gratis ,daarom heb ik niet mee gedaan.


Tsja dat heb je in het buitengebied.  Ik moest een vermogen neerleggen voor een septictank en dat is in de dorpskern ook niet zo. Wonen in het buitengebied heeft voor en nadelen. 


Glasvezel zou mij 1800 kosten en in de dorps kern is hij gratis ,daarom heb ik niet mee gedaan.

Was dat glasvezel van KPN? Of misschien van een andere provider? 


Nee dit was geen glasvezel van Kpn


Nee dit was geen glasvezel van Kpn

Desondanks niet zo slim om dit te weigeren. Ik begrijp ook wel dat het veel geld is. Maar nu heeft u geen tv.

En juist omdat da glasvezel van die andere partij er nu ligt zal KPN denk ik geen haast hebben om glasvezel bij u aan te leggen. De kans is aanwezig dat er de komende 5 jaar gewoon niets gebeurt en u over 5 jaar nog steeds geen interactieve tv van KPN heeft.