Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

 

Waarom kan op de Tv-Gids geen eigen Favoriet maken, dit om andere zenders te kunnen omzeilen, bv…….Tv-gids nederlandse zenders en direct erachter aan de duitse zenders en/of andere zenders wat ik zelf wil, dus alle tussen liggende zenders omzeilen zodat ze voor mij niet zichtbaar zijn. Ik moet wel kunnen doorkijken wat er later op deze zender komt. Nu moet ik eerst alle zenders af klikken om bij de duitse zenders te kunnen komen, dit werkt heel frustrerend en irritant. 

Bij Ziggo is deze optie wel mogelijk, het zou fijn zijn als u deze ook beschikbaar kunt stellen cq maken.

Met vriendelijke groet.

J van Golde

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

 

Op de 2 KPN tv decoders die ik heb kan je geen eigen lijst op volgorde maken.

Ik heb de Arris 2952 en de Arcadyan HMB2260


Sagemcom DIW 7022


Geachte heer/mevrouw,

 

Waarom kan op de Tv-Gids geen eigen Favoriet maken, dit om andere zenders te kunnen omzeilen, bv…….Tv-gids nederlandse zenders en direct erachter aan de duitse zenders en/of andere zenders wat ik zelf wil, dus alle tussen liggende zenders omzeilen zodat ze voor mij niet zichtbaar zijn. Ik moet wel kunnen doorkijken wat er later op deze zender komt. Nu moet ik eerst alle zenders af klikken om bij de duitse zenders te kunnen komen, dit werkt heel frustrerend en irritant. 

Bij Ziggo is deze optie wel mogelijk, het zou fijn zijn als u deze ook beschikbaar kunt stellen cq maken.

Met vriendelijke groet.

J van Golde

U kunt Favorieten aanmaken dmv het aanvinken van de hartjes onder in beeld.

Vervolgens kunt u in het menu naar Nu op TV gaan, dit aanklikken, in de onderstaande regel ziet u dan Favorieten staan, aanklikken, zenders die u als Favoriet hebt aangemerkt staan hier.

Overigens weet je van veelgebruikte zenders toch het kanaalnummer wel, dit simpelweg intoetsen werkt het allersnelst.


Hallo @John van Golde  De wens is ook genoemd in het volgende topic:

 


Als de optie voor een eigen zenderlijst er gaat komen zal dat worden vermeld in een Product update.


Je hoeft ook in de gids niet helemaal door te scrollen. Ook daar kan je de zendernummers van je zenders gewoon intoetsen op de programmering te zien.

Maar een tv gids die ook alleen je favorieten toont kan wel handig zijn. 

Maar je mist mogelijk wel e.e.a. op andere zenders….