Skip to main content

Kon dit weekend geen wedstrijden uit Premier League vinden in mijn Totaal pakket.

Is dit 1 malig? Doe ik iets fout?   Had motorsport in select en Franse wedstrijden op voetbal kanaal 

Dat heb ik al gedaan; maar het punt is gewoon dat als je als klant betaalt voor iets wat in waarde vermindert, de redelijkheid gebiedt dan dat de prijs aangepast moet worden….

Ik kan je tientallen voorbeelden geven waarbij dat niet het geval is.

Misschien ken je de term "krimpflatie", dat is precies waar jij aan refereert.

SPA is jaren terug hiermee begonnen toen zij hun 1,5 liter flessen vervingen door 1,25 liter flessen maar de prijs hetzelfde lieten. Sindsdien zijn er vele vele andere producten geweest waarbij hetzelfde is gebeurd.

 

Daarnaast zeg je dat Ziggo Sport in waarde is verminderd. Dat is voor jou misschien het geval, maar anderen (zoals ik) zijn misschien wel blij dat er minder voetbal uitgezonden wordt. Nu heb ik geen Ziggo Sport omdat ik liever zelf sport dan naar sport kijk, maar dat is een ander verhaal.


@geo-24 Voorheen was het Ziggo, nu is het Viaplay en wie weet volgend jaar…….? Wen er maar aan !


Heb nooit gesteld dat KPN de enige is die dit gedrag vertoont.

Als aanbieder moet je helder en eerlijk opstellen naar je klanten,  soort plicht, zeg maar,

diversiteit onder je klanten doet daar niets aan af.

zelf sporten en sport kijken kan trouwens goed samengaan😉

 


Heb nooit gesteld dat KPN de enige is die dit gedrag vertoont,  glazen bol heb ik niet

doet allemaal niets af aan de huidige feiten…

So let's agree to disagree….


Ja,   en?

 

 

KPN heeft niets en dan ook helemaal niets met de programmering van Ziggo Sport te maken.

Dat bepaalt Ziggo, daar moet je dus zijn.

KPN is hierbij niets meer en niets minder dan het doorgeefluik voor de financiën.

Als je dus klachten hebt over Ziggo Sport, dan moet je bij Ziggo zijn.

Want daar betaal je, indirect, aan.😉

 

En dit geld voor alle providers die Ziggo Sport in hun pakket hebben.

Ziggo bepaalt en niet de provider.

 

En een pak melk is heel wat anders dan een auto of een fiets, of een huis, of een verzekering of een streamingdienst of een zender.

Dat is appels en peren vergelijken.😉

 

Als een zender een serie uitzend en daar halverwege mee stopt (en dat gebeurd helaas nog al eens), ook dan kan KPN daar niets en ook helemaal niets aan veranderen.

Zo is dat ook bij Ziggo Sport.

Ziggo Sport huurt bandbreedte voor 6 kanalen bij KPN en daar krijgt KPN geld voor.

Het abonnement geld gaat rechtstreeks naar Ziggo.

 

En wat @wjb ook al vermeld, Ziggo Sport is hierdoor kwalitatief niet slechter geworden, maar hebben de uitzendrechten voor o.a. Formule1 en Premier League niet meer.

RTL had de uitzendrechten voor darts, en die hebben ze ook niet meer.

Deze zijn alle 3 naar ViaPlay gegaan, die heeft de uitzendrechten.

ViaPlay is geen zender, maar een streamingdienst.😉

 

En zo gaat het al vele en vele jaren.

Wie biedt het meeste en krijgt de uitzendrechten voor 1 of meerdere jaren.

 

En het is niet alleen in televisie land dit soort dingen.