Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik in MijnKPN niets aan/uit zetten

• February 10, 2020
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

waarom kan ik in mijn kpn niets aan/uit zetten

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @ybunthof, welkom op het forum. In de MijnKPN lukt het niet om dingen aan of uit te zetten begrijp ik, wat wil je daar precies aan- of uitzetten? En wat gebeurt er als je dit probeert te doen, krijg je een foutmelding, is de optie er niet of gebeurt er iets heel anders? Ik hoor het graag van je, dan kunnen we met je meedenken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 10, 2020

Wat wilt u aan of uit zetten dan?

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2020

Hoi @ybunthof, welkom op het forum. In de MijnKPN lukt het niet om dingen aan of uit te zetten begrijp ik, wat wil je daar precies aan- of uitzetten? En wat gebeurt er als je dit probeert te doen, krijg je een foutmelding, is de optie er niet of gebeurt er iets heel anders? Ik hoor het graag van je, dan kunnen we met je meedenken.

• February 12, 2020

Toevallig zat ik daar ook net naar te kijken. Werkte niet met Opera (over VPN)

Als je dat al niet gebruikt, probeer het dan eens met Chrome, Edge of Firefox dat werkte wel bij mij (Edge)

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @ybunthof, we hebben nog geen reactie van je gezien. Is het inmiddels gelukt om iets aan of uit te zetten via de MijnKPN? Als dat niet zo is horen we het graag van je, dan kijken we met je mee.