Skip to main content

Waarom geen duitse zenders in het aanbod van ITV, ik betaal toch voor een volledig pakket van KPN

Hallo @Henk met de pet ,

Er zijn vijf Duitse zenders beschikbaar in het basispakket. Je vind ze onder de voorkeuzezenders 45 tot en met 49.

Daarnaast is er tegen meerprijs van 3,99 per maand nog een aanvullend Duits pakket beschikbaar van nog eens tien Duitse zenders. Deze tien zenders vind je tussen 119 en 128.


Ja het antwoord is goed, maar jullie hebben mijn vraag niet goed begrepen.

Inderdaad het basispakket geeft deze Duitse zenders, maar op mijn laptop kan ik deze niet ontvangen, waarom niet.?


Omdat die Duitsers dat niet toestaan. Mag alleen op de tv weergegeven worden. Niet op andere apparaten. 


Ja het antwoord is goed, maar jullie hebben mijn vraag niet goed begrepen.

Inderdaad het basispakket geeft deze Duitse zenders, maar op mijn laptop kan ik deze niet ontvangen, waarom niet.?

KPN heeft niet de rechten voor het doorgeven van deze zenders op jouw Laptop of andere apparaten. 


oke nu begrijp ik het


De Duitsers staan het doorgeven wel toe, Ik heb Ziggo gehad en daar kan ik alle tv zenders ontvangen. ARD,, ZDF, WDR, Arte, RtL NDR etc. ook op de laptop, tablet en mobile

Het ligt niet aan de Duitsers, het ligt aan KPN. Het is in feite een knop omdraaien en je hebt die zenders. Ik kijk  graag naar de Duitse Bundesliga, naar Arte etc terwijl mijn vrouw maar een andere zender kijkt. Ik denk dat het gewoon aan de service van KPN ligt. Ik ben bij Budget die neemt de produkten uit het KPN pakket. Die praten over rechten, lijkt met niet , het is wat KPN wil doorzenden. Als het op de normale tv kan kan het ook op de laptop, tablet of mobile. 


Iptv app

Hoi .

Ik heb sinds 3maanden het duits pakket.

Kan op mijn tv kijken ernaar.ook op mijn android telefoon werkt het 

Op de slaapkamer werk ik met een xioami tv stick.

Daar krijg ik de Duitse er niet op.

Zijn er nog steeds restricties op het uitzenden..

Krijg ze wel bekeken op mijn telefoon,???

Groetjes Jan


@Ravke4 

De antwoorden in dit topic zijn niet correct. 

Binnen jouw thuisnetwerk kan je gewoon op een Laptop die 5 Duitse zenders zien. Ga je er mee naar buiten of op een ander netwerk, dan kan dat niet.Â