Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik opnames niet meer doorspoelen op RTL7?

• May 8, 2025
  • 4 reacties
  • 2094 keer bekeken

Vinnie1974
Nieuwkomer

Waarom niet meer spoelen op rtl 7 eerst wel en niet meer, ik heb het opgenomen op caiway ex nu nu delta .tv programma slechte chauffeur opgenomenĀ 

triest hoor

Beste antwoord door PeterG

Hoi ​@Vinnie1974Ā , ik zie dat je nu Delta als internet en tv provider hebt. (dan zit je hier sowieso verkeerd natuurlijk op het kpn forum)

Bij provider Delta is ook bij OPNAMES het doorspoelen van RTL zenders nu geblokkeerd. Dit was bij TERUGKIJKEN via de GIDS al langer het geval.

Hier is aangekondigt dat doorspoelen van RTLĀ opnamesĀ niet mogelijk is bij Delta.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/rtl-legt-providers-restricties-op-doorspoelen-eigen-opnames-niet-meer-mogelijk/

Vooralsnog is Delta de enige die niet doorspoelen van RTL opnames heeft doorgevoerd.

Ā 

Bij KPN, Ziggo, Odido e.a. is doorspoelen van OPNAMES vanĀ RTL zenders gewoon mogelijk. Alleen bij TERUGKIJKEN via de gids is het geblokkeerd.

TIP: je kunt uitzendingen van RTL reclamevrij en met doorspoelen terug kijken via Videoland en NLziet. Bij NLziet alleen reclamevrij in de abonnementen Premium en Extra, dat is Premium en extra zenders.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • May 8, 2025

RTL verbiedt dit langer, in dat geval is KPN verplicht deze functie te blokkeren namens RTL.

Leen59
Wijsgeer
  • May 8, 2025

Bij alle commerciƫle zenders is vooruit spoelen niet mogelijk omdat je verplicht naar de reclame moet kijken.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 9, 2025

Volgens kun je nog steeds bij elke opname doorspoelen. In elk geval is dat op mijn tv+ box wel het geval.

In de app op mijn chromecast kan ik een opname die nog bezig is, niet doorspoelen. Daar zit op de een of andere manier die beperking op.

En volgens mij kun je bij ā€˜terugkijken via de gids’ zeker niet doorspoelen.

​@Vinnie1974Ā Weet je zeker dat je echt een opname hebt bekeken? Of keek je misschien toch via ā€˜terugkijken'?

En was het op de tv+ box dat je dat ervaren hebt?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 9, 2025

Hoi ​@Vinnie1974Ā , ik zie dat je nu Delta als internet en tv provider hebt. (dan zit je hier sowieso verkeerd natuurlijk op het kpn forum)

Bij provider Delta is ook bij OPNAMES het doorspoelen van RTL zenders nu geblokkeerd. Dit was bij TERUGKIJKEN via de GIDS al langer het geval.

Hier is aangekondigt dat doorspoelen van RTLĀ opnamesĀ niet mogelijk is bij Delta.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/rtl-legt-providers-restricties-op-doorspoelen-eigen-opnames-niet-meer-mogelijk/

Vooralsnog is Delta de enige die niet doorspoelen van RTL opnames heeft doorgevoerd.

Ā 

Bij KPN, Ziggo, Odido e.a. is doorspoelen van OPNAMES vanĀ RTL zenders gewoon mogelijk. Alleen bij TERUGKIJKEN via de gids is het geblokkeerd.

TIP: je kunt uitzendingen van RTL reclamevrij en met doorspoelen terug kijken via Videoland en NLziet. Bij NLziet alleen reclamevrij in de abonnementen Premium en Extra, dat is Premium en extra zenders.