Skip to main content

Wij willen buitenshuis zenders kijken, die niet bekeken kunnen worden. Weet iemand waarom dit niet kan, en komt hier in de toekomst verandering in?

Hoi Frank,

Welke zenders bedoeld u dan?
En maakt u al gebruik van de Interactieve TV app van KPN op een mobiel tablet of laptop?


Dat komt doordat KPN de rechten niet heeft om die zenders buitenshuis aan te bieden.

Of dat ooit gaat veranderen? Ik weet het niet.


Hoi Frank,

Welke zenders bedoeld u dan?
En maakt u al gebruik van de Interactieve TV app van KPN op een mobiel tablet of laptop?

Gaat om de Interactieve TV die ik met de Google ChromeCast dan weer gebruik. 

Zou mooi zijn als ik dan ook digitenne met meer zenders zo kan gebruiken. Ben al een meer dan 3 jaar geabonneerd op Interactieve TV en heb nu ons 3e seizoen Digitenne.


Ik heb geen idee wat je bedoeld @wjb. We hebben toch de Interactieve app dat is toch bedoeld om juist buitenshuis of op een smart device TV te kijken? Ik mis blijkbaar iets hier.

Oké @Frank.1969  dus u gebruikt de app en u heeft digitenne. 
Dus u betaald voor een iTV abonnement en voor een Digitenne abonnement.
Dan zou ik zeggen haal dan die Digitenne van uw abonnement af.
En blijf TV kijken met het iTV abonnement op een chromecast of op de setup box zelf.


Ik heb geen idee wat je bedoeld @wjb. We hebben toch de Interactieve app dat is toch bedoeld om juist buitenshuis of op een smart device TV te kijken? Ik mis blijkbaar iets hier.

Maar dat betekent niet dat KPN voor alle zenders de rechten heeft om deze buitenshuis aan te bieden.

Vandaar dat je in de app ook kunt kiezen voor "Alle zenders" en "Buitenshuis te bekijken".

 


Ik heb geen idee wat je bedoeld @wjb. We hebben toch de Interactieve app dat is toch bedoeld om juist buitenshuis of op een smart device TV te kijken? Ik mis blijkbaar iets hier.

Oké @Frank.1969  dus u gebruikt de app en u heeft digitenne. 
Dus u betaald voor een iTV abonnement en voor een Digitenne abonnement.
Dan zou ik zeggen haal dan die Digitenne van uw abonnement af.
En blijf TV kijken met het iTV abonnement op een chromecast of op de setup box zelf.

Voor maar € 5,00 p mnd is dit niet veel, alleen, waar wij als abonnee voor betalen dient de service natuurlijk wel goed geleverd te worden.

Wat bedoel je met de setup box,  "En blijf TV kijken met het iTV abonnement op een chromecast of op de setup box zelf." wat jii schreef?


Zou mooi zijn als ik dan ook digitenne met meer zenders zo kan gebruiken. 

Bij Digitenne zit de bandbreedte vol. Dat kunnen er niet meer zijn zonder de beeldkwaliteit aan te tasten.Â