Skip to main content

Ik heb meer dan een maand geleden de sportpakketten verwijderd omdat er toch geen sport op tv is en nu staan ze er weer. weer 30,- betalen voor niks. Via mijnkpn lijkt het alsof ik de paketten niet kan verwijderen. ze komen steeds terug zie ik nu. 

Goedemorgen @Cfr, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is niet de bedoeling dat je de pakketten niet meer kan uitschakelen. Na 1 maand afname moet je alle betaalde extra zenderpakketten gewoon kunnen uitschakelen via de tv-ontvanger of MijnKPN. Heb je ze via MijnKPN of de tv-ontvanger verwijderd, en heb je hier ook een bevestiging van ontvangen? Je moet namelijk wel helemaal doorklikken! 

Mocht het nog niet gelukt zijn, dan kijk ik graag even mee en kan ik ze uitschakelen. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? En even aangeven welke pakketten het precies zijn die uitgeschakeld moeten worden? 

Ik hoor graag van je!


@Cfr, ik heb geen reactie meer gehad. Ik hoop dat het inmiddels gelukt is, en anders zie ik je graag terug op het Forum!


Inmiddels is het gelukt. De button om door te klikken zat in een dropdown menu verstopt. Bedankt voor de hulp!


Reageer