Skip to main content

Hoi, 

Waarom kan ik de Zelensky story van afgelopen maandag op NPO 2 niet terugkijken.Heb het wel 5 keer geprobeerd.

Gr Be..

Hallo ​@Berend 52 ,

Het is sowieso (gratis) wel mogelijk via NPO-start 

Helaas niet via de KPN TV+-app. KPN heeft niet de rechten voor dit programma om dit terug te laten kijken.

Maar via NPO Start is het dus wel mogelijk. 

Dat kan gewoon op TV met mijn KPN tv abonnement?

Hallo ​@Berend 52 ,

Het is sowieso (gratis) wel mogelijk via NPO-start 

Helaas niet via de KPN TV+-app. KPN heeft niet de rechten voor dit programma om dit terug te laten kijken.

Maar via NPO Start is het dus wel mogelijk. 

Dat kan gewoon op TV met mijn KPN tv abonnement?

Zeker:

NPO Start bij KPN

Kijk nu alles van NPO in 1 app via de tv-ontvanger. In deze app vind je NPO Start en NPO Plus. Kijk nationale en internationale films, series, talkshows, documentaires, nieuws en actualiteitenprogramma’s. 

Let op: Live televisie kijken is niet mogelijk via de app. Je kijkt de standaard NPO zenders gewoon via de tv-gids zoals je gewend bent.

Om de NPO Start app te openen, ga je via het menu naar ‘Apps op TV’ en kies je de NPO app. Of je zapt naar kanaal 205.

Accounts en bestellen

Je kunt bij NPO kiezen uit verschillende soorten accounts:

• NPO Start – gratis en anoniem  
  • NPO Start – gratis en geregistreerd  
  • NPO Plus –  2,95 p/mnd 

Je maakt gratis een account aan via npostart.nl/aanmelden. Wil je zonder advertenties kijken? Kies dan voor NPO Plus voor 2,95 per maand.

Maar je kunt ook de NPO-Start -app van jouw telefoon of tablet gebruiken en die dan casten (via een Chromecast) naar jouw TV.  

In die App kun je bovenin zoeken op "Zelensky". Dan zie je meerdere afleveringen staan. Zelfs (tegen betaling) al een aflevering die komen maandag uitgezonden gaat worden.  

De NPO heeft dit niet beschikbaar gesteld voor terugkijken via de providers. Ook bij het tv aanbod van anderen providers, zoals Ziggo, kan The Zelensky story niet worden teruggekeken.

De app NPO START zit in alle ontvangers van kpn. Voor deze serie is momenteel geen npo plus abonnement nodig. Tenzij je vooruit wilt kijken. Reeds uitgezonden afleveringen staan er gratis op.

Ook via laptop

https://npo.nl/start/serie/the-zelensky-story/seizoen-1/de-komiek-en-de-dictator/afspelen

Reageer