Waarom kan je maar op 1 TV tegelijkertijd de TV+ app gebruiken?
Waarom is het niet mogelijk om op meer dan een TV tegelijk de KPNTV+ app te gebruiken?
Omdat onze nieuwe TLC tv werkt via Google TV wil ik graag van de ontvanger af omdat ik geen duidelijk verschil zie tussen de ontvanger en de app. Maar dan kan ik op de TV boven niet tegelijk kijken via de app.
Tweede vraag: Of is er wel een duidelijk verschil tussen de app en de ontvanger (naast het ontbreken van een paar zenders)?
Bladzijde 1 / 1
Ik dacht dat je de app wel op 2 of 3 tv's tegelijk kan gebruiken. Maar ja, er zit natuurlijk een beperking op. Lijkt me logisch. KPN verdient minder als je een tv ontvanger terug stuurt en via de app kijkt. Dus dat moet niet teveel gebeuren.
Let je er op dat gratis opnemen vervalt bij 1 ontvanger?
Je kan geen TV kijken via de app als je geen TV abo neemt. De ontvanger krijg je er dan gratis bij. Deze leg ik dan wel ergens in een kast :-)
Ik heb nu maar ontvanger en opnemen gebruik ik niet., Dan kijk ik wel terug via andere streaming diensten
Je kan geen TV kijken via de app als je geen TV abo neemt.
Nee. Uiteraard. Dat lijkt me toch logisch? KPN wil centjes verdienen hé? Dat lukt niet zo erg als je mensen gratis via de app laat kijken.
Je kan geen TV kijken via de app als je geen TV abo neemt.
Nee. Uiteraard. Dat lijkt me toch logisch? KPN wil centjes verdienen hé? Dat lukt niet zo erg als je mensen gratis via de app laat kijken.
Snap ik en ook geen probleem. Maar dit snap ik niet:
@TjallingH Ik kan wel meer dan 2 keer tegelijk de Smart TV App gebruiken. Maar ze hebben dezelfde instellingen, dus b.v. als je ondertiteling bij Smart TV App aanzet, wordt bij opstarten bij de andere Smart TV App ook met ondertiteling aan, tot je het uitzet
De opmerking dat de smart-TV app tegelijkertijd maar op één televisie gebruikt kan worden is door KPN opgenomen zodat ze gerechtigd zijn om die beperking alsnog te activeren.
Tot op de dag van vandaag is dat echter niet het geval en kan de app tegelijkertijd gewoon op meerdere apparaten gebruikt worden.
Dan ga ik testen of dat ook bij mij werkt.
Heeft iemand nog antwoord op mijn tweede vraag:
Of is er wel een duidelijk verschil tussen de app en de ontvanger (naast het ontbreken van een paar zenders?
Of is er wel een duidelijk verschil tussen de app en de ontvanger (naast het ontbreken van een paar zenders?
Die nieuwe versie zal, naar verwachting, vrijwel identiek zijn aan de TV+ Box.
De huidige (oude) versie heeft een rampzalige, mijns inziens onbruikbare, gids.
Indien je een snel verbinding heb (glasvezel), heb je alleen mindere kwaliteit bij zender 1-10. Bij andere zenders zijn kwaliteiten gelijk.
Indien je een snel verbinding heb (glasvezel), heb je alleen mindere kwaliteit bij zender 1-10. Bij andere zenders zijn kwaliteiten gelijk.
Ook de overige zenders zijn bij live televisie kijken net minder van kwaliteit.
Unicast via de TV+ Box heeft een bitrate van zo'n 7Mbps terwijl deze via de smart-TV app zo'n 6Mbps is.
Ook de overige zenders zijn bij live televisie kijken net minder van kwaliteit.
Unicast via de TV+ Box heeft een bitrate van zo'n 7Mbps terwijl deze via de smart-TV app zo'n 6Mbps is.
Deze discussie hadden we ook mal, ik kwam met de meting dat bijna gelijk is, 7.25Mbs, soms hebben SmartTV App hogere bitrates. Ik kan jou niet meer met een nieuwe meting leveren, omdat ik geen TV meer van KPN heb (het gedrag van KPN had mij geholpen geen TV dienst meer te nemen).
Bedankt allemaal voor de antwoorden. Ik ga een dezer dagen de beelden wel vergelijken tussen de TV app op mijn TLC tv en de TV+ box.
Als we inderdaad op meerdere TV's/Chromecast de app kunnen gebruiken is de beeldkwaliteit nog wat ik ga vergelijken.
Daarbij is de nieuwe app (die in de Bèta gaat) waarschijnlijk nog meer gelijk aan de TV+Box. Dat ga ik dan ook testen als ik uitgekozen word
Beeldkwaliteit is wel duidelijk minder...jammer.
Ik hoop dat dit in de nieuwe TV+app voor smart TV beter zal zijn.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.