Skip to main content
Beantwoord

Waarom komen er zo weinig nieuwe films bij het pluspakket bij?

  • April 8, 2020
  • 5 reacties
  • 291 keer bekeken

Op de KPN site zeggen jullie dat er iedere maand "premiere" films toegevoegd worden aan het "on demand pluspakket".

Ik kan het me niet herinneren wanneer de laatste keer films toe zijn gevoegd.....En het gebeurd zeker niet maandelijks.

De laatste film die erbij is gekomen is "the children act" een film uit 2017? Ik weet niet wat jullie onder premierefilm verstaan? Maar op jullie site pronken jullie nog zo mooi met DE NIEUWSTE FILMS, ik weet niet wat kpn onder nieuwste films verstaat, maar een film van 3 jaar oud denk ik niet:thinking:

Maar het zou mijn inziens wat frequenter mogen gebeuren dat er films toegevoegd worden, gezien jullie er ook op de site nog steeds mee pronken....

 

Beste antwoord door Susan_

@lauke82, het zijn niet altijd de allernieuwste premières inderdaad, dat is ook niet mogelijk. Maar als het voor de eerste keer op televisie wordt uitgezonden is, wordt het ook een (televisie)première genoemd. Ik heb geen idee welke films al wel een keer op televisie zijn geweest en welke niet, maar er wordt zeker nagedacht over het aanbod. Ik zal het balletje eens opgooien bij de afdeling die hierover gaat, maar ga er niet vanuit dat hier binnenkort iets aan gewijzigd zal worden (qua naam of invulling).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 11, 2020

Goedemorgen @lauke82, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Maandelijks komen er nieuwe films en series bij, en gaan er ook series en films uit. In april zijn de volgende films toegevoegd: Rabbit Hole, Sicario en Mile 22. Deze series zijn toegevoegd: Private Practice, One Star Reviews (Season 1) en Nomads of the Serengeti. En voor de kids: Rita & Krokodil 2, Piepkuikens en Reis naar het Noorden. Zo zijn we hier zeker wel mee bezig! En nee niet altijd de nieuwste, maar sommige films zijn het ook zeker waard om meerdere keren te bekijken. Verder kan je alle updates over het pluspakket vinden in ons topic, dat elke maand bijgewerkt wordt! 


  • Auteur
  • Topper
  • April 11, 2020

Kijk het is fijn dat het er is hoor maar Rabbit hole is een film uit 2010?

Ik weet niet wat daar premierefilm -achtig aan is?

Zo ook Sicario een film uit 2015 en mile 22 een film uit 2018..…

Maak dan het kopje van de reclame voor "de nieuwste films" anders en premiere films kan ik het ook niet echt noemen, deze zijn al lang en breed op tv geweest.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 13, 2020

@lauke82, het zijn niet altijd de allernieuwste premières inderdaad, dat is ook niet mogelijk. Maar als het voor de eerste keer op televisie wordt uitgezonden is, wordt het ook een (televisie)première genoemd. Ik heb geen idee welke films al wel een keer op televisie zijn geweest en welke niet, maar er wordt zeker nagedacht over het aanbod. Ik zal het balletje eens opgooien bij de afdeling die hierover gaat, maar ga er niet vanuit dat hier binnenkort iets aan gewijzigd zal worden (qua naam of invulling).


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 13, 2020

Het kopje De nieuwste films is idd misleidend. Het zijn de nieuwste films in het pluspakket. Maar uiteraard niet de nieuwste films. Die vind je in het betaalde deel van de videotheek.

Het is qua kosten natuurlijk niet te doen om films die net 6 maanden uit de bios zijn aan te bieden in het pluspakket. Dat pakket zou dan een stuk duurder worden.

Maar ja, een film die je nog nooit gezien hebt is voor jouw (en mij) toch ook een nieuwe film!?

De volgorde van nieuwste bioscoopfilms is:
Bioscoop → betaalde aanbod → Videoland → pluspakket.
(elk pijltje staat voor ca. 6 maanden)


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Het kopje De nieuwste films is idd misleidend.

Dat vind ik ook, en dit zou anders moeten geformuleerd moeten worden naar de klant. @lauke82, je hebt een goed punt gemaakt in deze topic.