Hier precies hetzelfde!
Gisteren geen enkel probleem en nu wil ik iets terugkijken en dan kan het niet.
Niks verandert en ook geen extern beeldscherm aangesloten.
Ook op mobiel via de app krijg ik het niet werkend.
Hoop dat ze het snel oplossen.
Ik heb heel lang last gehad van foutcode 3016, maanden is de klantenservice ermee bezig geweest, maar sinds ik de nieuwe kpn+ box (al ruim een half jaar) gebruik is het volledig opgelost. Apart detail: ik had er toen ook last van op mijn pc en laptop, ook deze problemen zijn sinds kpn+ box weg.
Het is puur op mijn laptop, tablet en telefoon dat dit niet werkt.
op de tv werkt alles naar behoren.
Apart detail: ik had er toen ook last van op mijn pc en laptop, ook deze problemen zijn sinds kpn+ box weg.
Hi @KLeine_Heino en @Berend Bladblaze, wat een gek probleem.
Ik heb hier geprobeerd op een iPhone en in Chrome op een Windows PC, ik kan het niet reproduceren. Gaat het hier om een bepaalde opnamen of bij elke opnamen? Hebben jullie ook een voorbeeld voor mij van een opname?
Zou ik ook mogen weten welke mobiele telefoons jullie hebben, welke versi besturingssysteem jullie hebben en welke versie van de app? Zou ik ook mogen weten welke browser jullie gebruiken op de laptop of pc? Ik zie hierboven in ieder geval Safari, gebeurt dit bijvoorbeeld ook in Chrome?
Ik hoor graag van jullie.
Hi @KLeine_Heino en @Berend Bladblaze, wat een gek probleem.
Ik heb hier geprobeerd op een iPhone en in Chrome op een Windows PC, ik kan het niet reproduceren. Gaat het hier om een bepaalde opnamen of bij elke opnamen? Hebben jullie ook een voorbeeld voor mij van een opname?
Zou ik ook mogen weten welke mobiele telefoons jullie hebben, welke versi besturingssysteem jullie hebben en welke versie van de app? Zou ik ook mogen weten welke browser jullie gebruiken op de laptop of pc? Ik zie hierboven in ieder geval Safari, gebeurt dit bijvoorbeeld ook in Chrome?
Ik hoor graag van jullie.
Dag Alex, het gaat om een opname of terugkijken van NOS Studio Sport eredivisie zoals op de foto die ik erbij geplaatst heb. Bij mij doet zich dit voor op mijn MacBook Pro bij zowel Safari en Chrome. De opname heb ik ondertussen verwijderd. Ik heb dit probleem vaker gehad maar nu voor het eerst melding van gemaakt.
Overigens constateer ik dat ik dit programma nu wel ineens terug kan kijken op mijn MacBook.
@Alex van KPN
Zoek maar 3016 op deze community, dan zie je dat veel van je collega’s deden alsof ze hard aan het werken waren om het op te lossen. Ik heb toentertijd zelfs een schade vergoeding gekregen van jullie na het indienen van een klacht.
@KLeine_Heino, duidelijk.
Dit is namelijk een gebruikers gerelateerde melding. Mag ik nog weten of het nu nog steeds niet werkt? Zou je ook een een contito tablad willen proberen?
Zie ook de reactie van ons TV Team in dit gerelateerde topic.
Het is puur op mijn laptop, tablet en telefoon dat dit niet werkt.
op de tv werkt alles naar behoren.
Hi @Berend Bladblaze, gebruik je op je tablet en telefoon de webbrowser met tv.kpn.com of de app uit de appstore?