Skip to main content

Beste KPN,

Mijn TV ontvanger gaat regelmatig vanzelf uit en start dan geheel op en soms blijft de ontvanger vast staan dan harde reset nodig, het is een ontvanger uit 2014. Nu heb ik via de klantenservice mijn klacht uitgelegd en vandaag een andere tv ontvanger mogen ontvangen. Wat mij nu enorm tegen valt is dat ik een tweede hands tv ontvanger van 2015 mag ontvangen. Ik ben klant vanaf 2003 met alles, telefoon, internet, en tv en betaald maandelijks een aanzienlijk bedrag hiervoor. Ik vind het eigenlijk schandalig dat ik met een tweedehands tv ontvanger wordt afgescheept. Ik vind dit meer dan tegenvallen van KPN. Waarom krijg ik geen nieuwe tv ontvanger aangeboden?

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Alle tv ontvangers hebben de zelfde mogelijkheden. Ik heb de afgelopen jaren verschillende modellen gehad. Ze werken allemaal volgens het zelfde principe en ik heb nergens een vertraging in gevoeld.

De nieuwste met bluetooth ondersteuning werken net als alle anderen. Het enige voordeel is dat deze 4k kunnen ontvangen (waar je voor moet betalen) en je kastje waar de ontvanger in staat kan je dicht laten.

In het kader van kostenbesparing (zonde om steeds kastje die nog goed werken te vernietigen en daarbij besparing van milieu).


Beste Jeroen,

Waarom vraagt KPN niet aan zijn klanten wat ze willen, nu wordt door KPN beslist dat ik niet 4k kan kijken. En daarnaast om kosten te besparen en wij als klant daar mee werken daar dan geen korting voor krijgen en worden zat subsidies gegeven voor milieu besparing.

Ik vind dit een gemiste kans van KPN naar zijn klanten.

Met vriendelijke groet,

Daan


Hallo @Daan W, welkom op ons forum!

Er is enorm veel apparatuur in bruikleen bij onze klanten, wat niet het allernieuwste model of type is. Wij ruilen apparatuur alleen om als er sprake is van een defect, zoals bij jou nu ook het geval bleek te zijn. Dat je hierbij een refurbished tv-ontvanger hebt gekregen, kan kloppen. Wij vinden het namelijk belangrijk om duurzaam te zijn. Daarom wordt altijd gekeken of we oude (defecte) apparatuur kunnen vernieuwen en opnieuw kunnen inzetten bij andere klanten. Bovendien kunnen wij bij het versturen van nieuwe apparatuur niet selecteren wat voor tv-ontvanger je toegestuurd krijgt. Je krijgt als klant nieuwe apparatuur toegestuurd op basis van beschikbaarheid. Het maakt dus niet uit hoe lang je al klant bent.

Je geeft aan dat je je belemmerd voelt door KPN, omdat je niet de keuze hebt gehad voor het ontvangen van een 4K tv-ontvanger. Wil je graag een 4K tv-ontvanger? Dan is er een wijziging in jouw abonnement nodig. Zodra deze wijziging is gedaan, krijg je automatisch een 4K tv-ontvanger toegestuurd. Zonder deze abonnementswijziging is het überhaupt niet mogelijk om 4K televisie te ontvangen, ook al zou je een 4K tv-ontvanger in huis hebben. Je kunt jouw abonnement eenvoudig zelf wijzigen via MijnKPN. Als je KPN Hussel Thuis hebt, is het een kwestie van extra opties toevoegen. :blush:


Beste Denise,

 

Dank je wel voor je reactie. Misschien is het een tip als je als klant een defect apparaat hebt je door de KPN medewerker de opties aangeboden krijgt i.p.v. alleen maar een snelle uitwisseling.

Met vriendelijke groet,

Diana Wijers


Beste Denise,

 

Dank je wel voor je reactie. Misschien is het een tip als je als klant een defect apparaat hebt je door de KPN medewerker de opties aangeboden krijgt i.p.v. alleen maar een snelle uitwisseling.

Met vriendelijke groet,

Diana Wijers

Maar als dat gebeurt krijg je weer klanten die roepen dat KPN overal een slaatje uit wil slaan en producten wil slijten. Wat dat betreft is zelf nakijken wat er binnen je abonnement mogelijk is ook een mogelijkheid toch? Daar is de KPN-site en MijnKPN juist voor bedoeld.Â