Skip to main content

Waarom krijgt een nieuwe klant wel de nieuwste 4K ontvanger. Ik wil wel graag omruilen. Kan dat ook? Ook al is mijn snelheid niet genoeg.

Daar ben ik weer :blush:. Het klopt wat hier gezegd wordt. Dit is zeker niet de normale gang van zaken. Jouw kennis is verantwoordelijk voor het retourneren van deze specifieke ontvanger. Heeft diegene op dit moment een actief KPN-abonnement? Dan kan het maar zo zijn dat diegene hier dan onbewust voor betaald. Goedd.. lang verhaal kort: Ik kan de ontvanger niet activeren:pensive:

Yes!!! Gerechtigheid!


Lisa, ik ga morgen wel bellen, de ontvanger die ik heb gekregen is nieuw en niet geactiveerd.

En hopelijk krijg ik iemand aan de lijn die lief is.

Kan jij daar nog mee helpen


@Arie736 

Dat je dat nog durft te vragen. Inmiddels heb je toch wel begrepen, dat KPN-medewerkers dat niet mogen doen. 


Vragen staat vrij toch!! En het gebeurt gewoon begrijp ik nu. Maak je niet druk. 


Vragen staat vrij toch!! En het gebeurt gewoon begrijp ik nu. Maak je niet druk. 

Dit gebeurt niet, want dit is medegedeeld. En dan weten de andere medewerkers het ook, helaas!


@Arie736 , Gewoon vragen of ze je ontvanger willen resetten op afstand omdat het jou niet lukt om hem goed aan de praat te krijgen, dan niet het abonnee nummer in de oude invoeren gewoon de nieuwe aansluiten.


 

 

De 2260 ken ik niet, kan ik geen oordeel over geven.

 

Ik wel!Hij is fantastisch!Klein,licht,zuinig,mooi,snel.Alleen jammer dat als je ook maar 1x een doekje over het display haalt dat hij al vol kleine krasjes zit en het display dof word:(

Ik ken alleen de arris, de 2950 werkte bij Telfort prima, de huidige 5202 is toch weer een stukje beter, en nog kleiner en zuiniger en geen krasjes op het scherm, die zit er niet meer op, ideaal, jammer dat er nog een lampje opzit die wat te fel is.

klein stukje zwart isolatie tape en het probleem van dat led lampje is opgelost 


Vragen staat inderdaad vrij, maar ik kan de ontvanger niet activeren.


 

 

De 2260 ken ik niet, kan ik geen oordeel over geven.

 

Ik wel!Hij is fantastisch!Klein,licht,zuinig,mooi,snel.Alleen jammer dat als je ook maar 1x een doekje over het display haalt dat hij al vol kleine krasjes zit en het display dof word:(

Ik ken alleen de arris, de 2950 werkte bij Telfort prima, de huidige 5202 is toch weer een stukje beter, en nog kleiner en zuiniger en geen krasjes op het scherm, die zit er niet meer op, ideaal, jammer dat er nog een lampje opzit die wat te fel is.

klein stukje zwart isolatie tape en het probleem van dat led lampje is opgelost 

 

Ik heb het in de slaapkamer met een Edding stift gedaan.

Woonkamer vind ik geen probleem.

 

Waarom zit er zo'n felle rode lamp op?

In de slaapkamer is dat best irritant, maar zwart gemaakt met de Edding stift en probleem was opgelost. 


In de slaapkamer is dat best irritant, maar zwart gemaakt met de Edding stift en probleem was opgelost. 

Dit heb ik niet gelezen :sweat_smile:


Kan KPN in de toekomst rekening houden met de felheid van het aan/uit lampje?

Op de LG tv 32” in de slaapkamer kan ik het rode lampje uitzetten via het menu.


In de slaapkamer is dat best irritant, maar zwart gemaakt met de Edding stift en probleem was opgelost. 

Dit heb ik niet gelezen :sweat_smile:

Helemaal eens een stukje zwart isolatie tape is beter kun je er zo weer afhalen 🤣