Skip to main content

Begin er zo langzaam misselijk van te worden dat nieuwe klanten korting krijgen en huidige trouwe klanten steeds meer moeten betalen, gaan jullie er nog eens iets mee doen kpn, want mijn abonnement voor tv en internet word steeds duurder 

Hallo @Jeroenstakenburg ,

Je kunt tegenwoordig je thuisabonnement verlengen. Er is op die manier een mogelijkheid om te besparen op je maandelijkse kosten door over te gaan op het nieuwe 2023-tarief en daarnaast zo de inflatiecorrectie (van 1 juli 2023) te ontlopen.
 

Je kunt na afloop van jouw contractperiode via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract) en dan meteen vragen om een overstap naar KPN TV+. Dan krijg je ook een nieuwe ontvanger. In de meeste situaties ga je dan besparen op je kosten. Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

 


Compenseren? Wat een gekkigheid. Verlagen van je abonnement is simpeler. Stel prioriteiten. En zeg alle toeters en bellen/onnodige abonnementen af. 


gelukkig, nog een Hornbach-concept fan! niks kortingen of aanbiedingen, iedereen een lage prijs!


Compenseren? Wat een gekkigheid. Verlagen van je abonnement is simpeler. Stel prioriteiten. En zeg alle toeters en bellen/onnodige abonnementen af. 

Ik heb geen toeters en bellen is standaard


Compenseren? Wat een gekkigheid. Verlagen van je abonnement is simpeler. Stel prioriteiten. En zeg alle toeters en bellen/onnodige abonnementen af. 

 

 


Ik heb geen toeters en bellen en if abo's


de vraag is welk abonnement je nu hebt. Veel trouwe klanten hebben nog een oude abonnement vorm die vaak duurder is dan huidige aanbiedingen die je hierboven kunt zien. 


Ik heb geen toeters en bellen en if abo's

Bel dan naar 0800-0402 en verleng jouw contract. Zie mijn eerste reactie. Je komt vast goedkoper uit dan je nu hebt.