Skip to main content

Beste KPN, 

ik ben al enige tijd klant (voorheen al via telfort) en inmiddels al weer paar jaar bij KPN. Sindskort heb ik glasvezel en nog een ouder model tv ontvanger. Omdat glasvezel nu ook door andere aanbieders wordt aangeboden zie ik voldoende aanbiedingen die goedkoper zijn dan mijn huidige abonnement. Ook krijgen nieuwe klanten een 4k tv ontvanger, terwijl ik het nog met de oude moet doen. Ik stel u dus de vraag wat de reden is dat enkel nieuwe klanten deze krijgen. Ik denk er aan mij abo op te zeggen nu vaste klanten mijns inziens teveel worden benadeeld. Vrgr. Liza 

Hoi @Liza Hammond ,

Simpelweg omdat KPN dat anders veel te veel gaat kosten.En ook voor het milleu is het niet goed om al die nog goed werkende ontvangers gewoon maar te vervangen.

Je kan het 4K pakket toevoegen en deze na 6 maanden verwijderen, het kost je dan maar 15 euro.


Ik vraag me toch echt af waarin je dan benadeeld bent.

De zenders zijn de komende jaren zeker nog niet in 4k. En een 'beter' beeld met HD levert het niet op.

Verder krijgen die klanten ook niet de extra 4k zenders: Xite,  Love nature en Inplus. Als je daar in HD al niet naar kijkt…

Verder kan de app van Netflix 4k weergegeven, maar het 4k abonnement op Netflix is ook niet 'goedkoop'. En die 4k app zit ook in je 4k televisie!


Aanvulling. 

Via glasvezel heb je ook met de Arris 2952 en Arcadyan 2260 de eerste 10 zenders in betere kwaliteit via 661 t/m 670. 😉😊