Skip to main content

Waarom heeft niet iedereen de dezelfde actie kortingen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Tweeus ,

KPN wisselt regelmatig met de kortingsacties voor nieuwe klanten. 

De reden hiervoor ligt aan afspraken met leveranciers van bv een TV of Superwifi-punten. 
 

Want tijdens zo’n actie moet er wel een redelijke voorraad zijn van het promotieproduct.  Er zijn ook periodes dat nieuwe klanten alleen een tijdelijke korting op de abonnementsprijs aangeboden krijgen. 
 

Overigens zijn deze acties alleen gericht op nieuwe klanten. Iedereen heeft als nieuwe klant ooit eenmalig kunnen profiteren van zo’n welkom-actie. 

 


Ik ben oude klant, mijn vriend is oude klant en mijn ouders zijn oude klanten. Toch hebben wij allemaal andere acties. Ik de minste voordelen. Zij krijgen meer tv pakketten 3 maanden gratis.


@Tweeus een bekend gezegde is je moet een gegeven paard niet in de bek kijken er zijn namelijk heel veel oude abonnees die helemaal niets krijgen bij verlengingen


Tja, dat heb je met acties. Die hebben een bepaalde looptijd en dan zijn ze weer voorbij. Gewoon je eigen niets van aan trekken. Niet teveel kijken naar wat een ander heeft en daar al helemaal niet teveel over nadenken. Daar word je soms alleen maar jaloers van.


@Tweeus een bekend gezegde is je moet een gegeven paard niet in de bek kijken er zijn namelijk heel veel oude abonnees die helemaal niets krijgen bij verlengingen

Het is ook maar net hoe brutaal je bent. Sommige mensen bellen 4 of 5 keer om te verlengen, net zo lang totdat ze een medewerker treffen die overstag gaat.

En dreigen met overstappen ... kan helpen ... maar misschien is op je adres alleen KPN beschikbaar, geen Ziggo of iets anders. De KPN medewerker weet dat dan waarschijnlijk ook. Zo'n dreigement is dan dus niet zo geloofwaardig...


Je bent blijkbaar nooit op zo’n kermis geweest waar ze zuurstokken verkopen. 

2 zuurstokken gratis, 2 spekken gratis en ook nog zo’n mooie veterdrop. 

De gemiddelde Nederlander is hier gek op. En verkopers spelen er op in. Uiteindelijk moeten providers zoals KPN het terugverdienen doordat men meestal heel lang klant blijft. 

Ik zou het liever anders zien, maar om daarvoor te emigreren. Nee gewoon met de ongemakken van Nederland leren leven. We hebben best ook wel dingen, die beter zijn dan over de grens. 


Verschillende klanten met verschillende wensen en we proberen daar tot op zekere hoogte een stukje maatwerk voor te leveren. Uitgangspunt is: :point_down_tone4:

Iedereen heeft als nieuwe klant ooit eenmalig kunnen profiteren van zo’n welkom-actie. 

Bedankt @CorL! Ik heb nu zo’n zin in snoep van een Oud Hollandsche snoepkraam… Een wijnbal of een stuk nougat! :yum: