Skip to main content

Ik heb sinds een aantal maanden de nieuwe tv ontvangers en heb sindsdien problemen. De tv ontvanger boven moet meerdere keren per week opnieuw opgestart worden. Gebeld met kpn en als oplossing krijg ik te horen dat ik of een wifi extra moet kopen of ik moet een monteur laten komen wat ook extra kosten betekent. Dit is te bizar voor woorden, aangezien jullie mij nieuw apparatuur hebben gegeven en er is ooit wel degelijk een gratis monteur geweest toen de oude kastjes door diegene aangesloten werden. Oh en ik kreeg ook als optie om maar alle bekabeling zelf door de muren te gaan trekken en mijn zoontje van 11 kon mij ook prima helpen bij deze problemen. Dit is echt voor mij een reden om het contract uit te zitten en daarna zo snel mogelijk te vertrekken bij kpn na al die jaren. Ik verwacht een oplossing in de vorm van een gratis monteur en geen extra kosten vanwege nieuw apparatuur die jullie opgestuurd hebben. Dat Netflix op volome 50 moet en een andere collega van jullie paar maanden geleden tegen mij zei 'mevrouw misschien wordt uw gehoor wel minder' neem ik voor nu voor lief als dat probleem met continu opnieuw opstarten maar opgelost wordt. 

Hoe waren de oude tv-ontvangers dan aangesloten ?

Volgens mij hadden die niet eens de mogelijkheid van wifi…


Donald


De oude waren hetzelfde aangesloten als de nieuwe. Door een kpn monteur ook. 


Je gebruikt toch niet dit soort dingen?

 


@Kimberleyvw 

 

“jullie” 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Een moderator kijkt en helpt ook.

Ik heb nooit bij KPN gewerkt.

 

  1. Hoe is de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) verbonden met de Experiabox box of Box12? (of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.
  2. Een DVS bijvoorbeeld ertussen is vragen om problemen. Omdat het 230 volt netwerk heel erg verstoord is en het 230 volt netwerk er ook helemaal niet voor gemaakt is.
  3. Welke Experiabox of Box12 heb je?
  4. Is hij met UTP verbonden of kijk je via WIFI?
  5. Volume, zet volume op maximaal, houd de knop met 3 kleurtjes ingedrukt en zeg hardop “volume maximaal” 
  6. Luister je via de tv, soundbar, of? 
  7. Als het probleem bij KPN ligt, is de monteur gratis, maar in alle andere gevallen moet je betalen.
  8. Vul je profiel gegevens van dit forum zo compleet mogelijk in, dan kan een moderator (KPN medewerker) het ook voor je nakijken. i.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren.