Skip to main content

Al jaren lid van kpn en nu wil ik graag 4k gaan kjjken, en moet ik weer extra betalen...  of zijn er andere mogelijkheden. Zijn ook gewoon kpn compleet !!!

Je kan je afvragen of het 4k pakket interessant is voor je. Er zijn namelijk maar 2 en 3 zenders die in 4k uitzenden en dat zijn geen Nederlandse zenders. Er wordt dus nog bijna niets in 4k uitgezonden. 


Zou gewoon graag het nieuwe kastje willen proberen, maar jammer dat er meteen weer betaald moet worden voor nog weer een pakket


Ik zou nog even wachten met doe nieuwe ontvanger.  Er zitten nog wat kinderziektes in. Welke type ontvanger heb je nu?


De standaard arris 


Zou gewoon graag het nieuwe kastje willen proberen, maar jammer dat er meteen weer betaald moet worden voor nog weer een pakket

maar je krijgt toch ook meer?! 

Ik ben ook al jaren klant bij de Appie waar ik altijd een halve liter melk kocht, en als ik een liter wil moet ik toch echt meer betalen. 


Zou gewoon graag het nieuwe kastje willen proberen, maar jammer dat er meteen weer betaald moet worden voor nog weer een pakket

@Beijers

Je kunt via 0800-0402 overstappen op KPN TV+. Je krijgt dan inderdaad de nieuwste ontvanger. Daarmee kun je ook 4K-streams bekijken via bv You Tube.

Maar er is inderdaad ook nog een aanvullend 4K-pakket voor 2,50 per maand waarin drie zenders zitten. Twee 4K-zenders en ESPN UHD.  Dat 4K-pakket is echter niet verplicht, maar één van de vele mogelijke aanvullende abonnementen. 

https://www.kpn.com/televisie/4k-ultra-hd.htm

Wat betreft KPN TV+. In dit schema kun je alle mogelijkheden terugvinden:
 

 


Toen HD, ongeveer 15 jaar geleden, kwam, had je ook een HD pakket en moest je ervoor betalen.

Ik had in 2008 Ziggo en betaalde toen voor 4 HD zenders € 7,50 per maand.

Na ongeveer 5 jaar (2013 of zo) werd HD pas standaard.

Maar lang niet alle zenders zonden in HD uit (zelf nu heb je nog een paar SD zenders). 

 

Ik ga ervan uit dat over enkele jaren ook de 4K zenders standaard in het pakket komen.

Of alle zenders dan in 4K gaan uitzenden, is nog maar de vraag.

Momenteel heeft KPN 2 4K zenders.