Skip to main content
Beantwoord

Waarom moet ik mijn tv-ontvangers retour sturen?

  • January 16, 2020
  • 6 reacties
  • 131 keer bekeken

nathalie b
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Beste kpn.krijg een doos toegestuurd om je tv ontvangers terug te sturen. 

Er gaat iets niet goed bij jullie in communicatie.

Ben van abbonement veranderd en heb 2 ontvangers in dat abonnement. Betaal hier ook voor

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi Nathalie. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je een doos toegestuurd krijgt waarin je jouw tv-ontvangers moet retour sturen. Zou je jouw postcode en huisnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel, dan kan ik voor je uitzoeken wat er is gebeurd. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

  • January 16, 2020

Hallo @nathalie b , misschien krijg je aan de hand van je abo-wijziging wel een ander type ontvangers en vandaar het verzoek om de oude retour te sturen. Zit er geen begeleidende brief bij?

 


Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • January 16, 2020

Dit is een foutje in de systemen van KPN wat blijkbaar nog steeds niet hersteld is. Dus de doos mag bij het oud papier of je mag hem ergens anders voor gebruiken.

Wordt wel tijd dat de KPN deze gaat herstellen want dit kost onnodig veel karton en verzendkosten en wekt verwarring bij klanten


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi Nathalie. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je een doos toegestuurd krijgt waarin je jouw tv-ontvangers moet retour sturen. Zou je jouw postcode en huisnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel, dan kan ik voor je uitzoeken wat er is gebeurd. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 


RobCoenen
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • January 16, 2020

Ik heb hetzelfde ervaren.

Contact gezocht met KPN en deze doos was onterecht verzonden.


cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 16, 2020

Ikzelf heb dat IN het begin al vaak aan kpn vertelt over de dozen maar is nog helaas niet op gelost. via het forum 🤔


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2020

Hoi Nathalie. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je een doos toegestuurd krijgt waarin je jouw tv-ontvangers moet retour sturen. Zou je jouw postcode en huisnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel, dan kan ik voor je uitzoeken wat er is gebeurd. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!