Skip to main content

Beste kpn.krijg een doos toegestuurd om je tv ontvangers terug te sturen. 

Er gaat iets niet goed bij jullie in communicatie.

Ben van abbonement veranderd en heb 2 ontvangers in dat abonnement. Betaal hier ook voor

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @nathalie b , misschien krijg je aan de hand van je abo-wijziging wel een ander type ontvangers en vandaar het verzoek om de oude retour te sturen. Zit er geen begeleidende brief bij?

 


Dit is een foutje in de systemen van KPN wat blijkbaar nog steeds niet hersteld is. Dus de doos mag bij het oud papier of je mag hem ergens anders voor gebruiken.

Wordt wel tijd dat de KPN deze gaat herstellen want dit kost onnodig veel karton en verzendkosten en wekt verwarring bij klanten


Hoi Nathalie. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je een doos toegestuurd krijgt waarin je jouw tv-ontvangers moet retour sturen. Zou je jouw postcode en huisnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel, dan kan ik voor je uitzoeken wat er is gebeurd. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 


Ik heb hetzelfde ervaren.

Contact gezocht met KPN en deze doos was onterecht verzonden.


Ikzelf heb dat IN het begin al vaak aan kpn vertelt over de dozen maar is nog helaas niet op gelost. via het forum 🤔


Hoi Nathalie. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je een doos toegestuurd krijgt waarin je jouw tv-ontvangers moet retour sturen. Zou je jouw postcode en huisnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel, dan kan ik voor je uitzoeken wat er is gebeurd. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer