Skip to main content

Goede dag, 

Al drie maanden wachten we op kabels, die gestuurd zijn na ons ivm stotteren van tv, ondertussen andere abonnement genomen, nieuwe ontvangers gekregen, tv blijft stotteren. 

De vraag is waarom duet het zolang dat krabbels geleverd worden?? 

Zaten bij de nieuwe ontvangers geen nieuwe kabels?


Kabels zitten vaak onderin de doos onder de dubbele bodem


En anders even naar de lokale tv/radio winkel of onderdelenhuis, heb je ze binnen no-time @Tany 

 


De vraag lijkt mij meer waarom wacht je 3 mnd op kabels en dan wat voor kabels UTP kabel of een HDMI kabel waarom dit advies?

daarnaast wie zegt dat de oorzaak van het stotteren daar aan ligt?

Verder wat bedoel je met stotteren en wanneer informatie is wat beperkt.

Dus als je aangeef wat precies je thuis infrastructuur is en wat je voor KPN apparatuur in huis heb kunnen de forumleden je hier een advies geven.

mvg


@Tany

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of box12?

 

Verder sluit ik me helemaal aan bij de andere reacties. 😉😊

 

Alle kabels die ik in gebruik heb, heb ik zelf separaat gekocht.


Vaak helpt ook een keer extra bellen als iets niet gebeurt.


Nee gaat om kabels die witte  die van expiriabox naar de ontvanger gaat, het gast om 10 meter, ook hebben we diverse keren over gebeld, maar nog niet ontvangen 


Hoi @Tany, welkom hier. 

Het gaat dus om 10 meter netwerkkabel voor tussen modem en ontvanger. Ik kijk graag eens mee naar de stands van zaken. Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan duik ik er eens in. 


@Bart_Z gedaan 


Ik zie zo nog geen kabel onderweg. Dus bij deze verstuurd. Hoor graag als je deze hebt ontvangen. 


Zag dat er al een onderweg is.


 

 

 


Ik had begrepen dat er een pakketje is afgeleverd bij de buren voor ons, van Kpn, als ik thuis ben ga ik meteen kijken 


O nee haha was een andere pakket, wel een SMS ontvangen van dat er een pakketje bezorgd is voor ons op een andere adres van Kpn, maar buren hebben niks ontvangen?? Hopelijk dan morgen of zo. Ik vind het heel verwaarend 


Ik heb gisteren pas de kabel verstuurd, die komen op zijn vroegst vandaag. En is verstuurd naar het adres uit jouw profiel. Dat andere pakket moet iets anders zijn. 


Bedankt @Bart_Z ik heb het vanmorgen ontvangen. Erg bedankt 


Graag gedaan. :)