Skip to main content

Bewust mensen in de kosten jagen. Videoland is videoland waarom dubbel betalen voor hetzelfde. Videoland.com of niet, moet niet uitmaken 🤨

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

[per december 2021 is er maar 1 videoland abonnement. Dit kan direct bij videoland worden genomen maar ook (betaling) via je kpn factuur. Ook bij kpn dan via de app van videoland zelf]

Er wordt niemand op kosten gejaagd,@Gracia 25 .

Je bent vrij om te kiezen welk Videolandabonnement je neemt. Ze kosten beiden hetzelfde.

Het Videoland.com abonnement kun je op je televisie via de app in je Smart-televisie (niet ouder dan 2017) gebruiken. En de videoland-app voor Androïd en iOs.

Het videolandpakket via kpn kun je gebruiken via de decoder en via de KPN ITV app voor Androïd en iOs.

Het Videoland aanbod via KPN was er veel eerder dan videoland.com. Daardoor is deze situatie ontstaan.


Peter, zeker wel. Als je direct bij videoland een abonnement hebt kun je het bij kpn niet gebruiken alleen op een smart tv...of andere devices. Maar niet iedereen heeft een smart tv he.


Het videolandpakket via kpn kun je gebruiken via de decoder en via de KPN ITV app voor Androïd en iOs.

Maar dat werkt, naar ik begrepen heb, in de iTV app minder prettig omdat er geen aparte Videoland pagina is en er alleen naar titels gezocht kan worden in de grote bak die ook titels uit andere pakketten bevat.


-


Peter, zeker wel. Als je direct bij videoland een abonnement hebt kun je het bij kpn niet gebruiken alleen op een smart tv...of andere devices. Maar niet iedereen heeft een smart tv he.

Wat Peter zegt is dat je met een videoland abonnement via KPN met de iTV app dus ook op andere devices Videoland kunt kijken.

Ik vraag me echter af of je dit moet willen immers de iTV app heeft wel zo zijn "eigenaardigheden".

Je kunt natuurlijk ook een Chromecast aanschaffen en daarmee je televisie "smart" maken.


Je kunt het idd op “een ander device” zoals je smartphone gebruiken en dan met een Chromecast op je grote tv vertonen! Dus streamen v.a. je mobiel.


Reageer