Skip to main content

vind het prima  dat nick nu ook  in oekrains is, is te prijzen, maar had men dat ook niet voor de vluchtelingen uit de arabische landen kunnen doen, ws zijn er meer van. toen niet….

denk dat kpn dit idee moet door voeren ook voor mensen uit afganistan syrie, zal op prijs worden gesteld ben ik zeker van,

vergis je niet dat kpn dit voor elkaar wist te krijgen petje/ hoed  af , vanwege allerlei rechten enz. het is niet effe een kanaal opvangen en door sturen, voor de mensen die dat denken

maar we moeten de anderen niet vergeten lijkt me.

omdat ik vlakbij opvang woon, gebruiken ze mijn netflix prime film 1  enz of wiffi al zit ik in buitengebied.

het is 1wereld en dat wil je delen. kpn heeft nu stap gezet en grote als een statment als provider.

ik zelf als 55 jarige kijk er niet naar, vind sowieso die tekenfilms raar terwijl spellen steeds realister worden en teken films vaak verkapte reclame, waar supermarkten op in spelen...

maar deze empathie van kpn is te prijzen, nu nog voor de andere vluchtelingen. De reden waarom ik na een jaar ziggo terug ben , is bekend op forum. zoals ik ziggo liet gaan liet HBO ziggo gaan😃.

denk dat kpn dat kanaal ook wil, eerder kwijt geraakt jammer genoeg.

 ik wil best hbo terug op kpn, amazone, disny geen app  op media ding.. kan wel.

maar kpn is goed bezig

Beste @erikje2014, wat leuk om te lezen dat je ons goed bezig vindt! Wij vinden dat ook🙂. Het is keuzes maken: er is zoveel ellendigs gaande in de wereld, dat we niet overal op aan kunnen haken. Dit was iets wat we wel konden doen: er zijn en komen ineens veel kinderen naar Nederland die alleen Oekraïens spreken en lezen, dit is dan een fijn gebaar. En natuurlijk, we zouden dat ook voor elk ander oorlogsgebied kunnen doen. Maar we hebben nu specifiek hiervoor gekozen!