Skip to main content
Wwaarom gaat de prijs elke keer omhoog?

Ik heb het al een keer aan laten passen omdat het al zo hoog was.

Zit er over na te denken om naar een andere

Provider over te stappen



Admin: titel aangepast ter verduidelijking

Alle providers passen hun abonnementen aan ook die doen er een schepje er boven op 🤔
Hoi Ronny, welkom hier! Goede vraag, we wijzigen onze maandbedragen en tarieven zodat we kunnen blijven investeren in onze diensten en ons netwerk. Dit stelt ons in staat om nieuwe introducties te doen (zoals de wifi belofte) en internetsnelheden te verhogen. Ook een snellere uitrol van glasvezel is hierdoor mogelijk. En omdat de prijzen over het algemeen elk jaar overal omhoog gaan (inflatie), kunnen wij daarin dan ook niet achterblijven.
Politiek correct verhaal beste Erik. Ik heb al een paar jaar een prijsverhoging aan de broek, maar geen enkele toename van internetsnelheid (glas) mogen meemaken en over het Tv-aanbod, daar is al meer dan genoeg over gesproken. Overigens zijn de prijsverhogingen al jaren ruimschoots boven de inflatie hoor....
En omdat de prijzen over het algemeen elk jaar overal omhoog gaan (inflatie), kunnen wij daarin dan ook niet achterblijven.

Ik ben zo brutaal om te stellen dat waar kunnen staat we willen moeten lezen.

Als ons besteedbaar inkomen door nieuwe regeltjes er op vooruit gaat kunnen we er vanuit gaan dat alle bedragen overal omhoog gaan zodat we uiteindelijk niks aan die voordeeltjes hebben.



In mijn gemeente ligt al glasvezel waarom moet ik als klant bijdragen in de investering die het bedrijf zelf wil maken. KPN is bij mijn weten geen sociale coöperatie. De wifi belofte als reden opgeven houd dus in dat de gratis uitgedeelde ExperiaWifi apparaten door de klanten die deze niet nodig hebben of zelf beter apparatuur kopen worden gefinancieerd.


En omdat de prijzen over het algemeen elk jaar overal omhoog gaan (inflatie), kunnen wij daarin dan ook niet achterblijven.Ik ben zo brutaal om te stellen dat waar kunnen staat we willen moeten lezen.


Als ons besteedbaar inkomen door nieuwe regeltjes er op vooruit gaat kunnen we er vanuit gaan dat alle bedragen overal omhoog gaan zodat we uiteindelijk niks aan die voordeeltjes hebben.



Ja hij stelt ook niet dat de prijzen zeg maar rond de 3% omhoog gaan, net als de lonen bij KPN in juni.



https://www.vhp2.nl/user/file/samenvatting_afspraken_kpn_en_vakbonden_cao_en_sociaal_plan_2019_vdef_(002).pdf



😚