Skip to main content

Waarom staan er oudere afleveringen vermeld bij programma's?

• 5 november 2024
  • 4 reacties
  • 30 keer bekeken

• Topper
  • 29 reacties

bijvoorbeeld nieuws,  onder het nieuws nu is ook van gister eergister en tot 12 nov 2023  opvraag baar .

Dit is hoogst iritatie dit wordt toe gevoegd door kijklijst toevoegen zonder dat er opdracht wordt gegegeven 

Uitgelichte reactie

16 december 2024

Ik zie dat ik hier niet weer op teruggekomen ben, dj. Maar dit is de bedoeling. Het dient ervoor om het je makkelijker te maken om eerdere afleveringen die je misschien gemist hebt alsnog te bekijken. En om te weten wanneer en welke afleveringen er nog komen, zodat je die dan kunt bekijken, of opnemen.

4 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 8 november 2024

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld @dj54. Op de meeste zenders kun je tot een week programma's Terugkijken. Deze programma's worden dan in bepaalde situaties ook getoond.

Kun je iets meer vertellen over waar en hoe je dit ziet? Dan kunnen wij je meer vertellen of dit zo hoort, en of je er eventueel wat aan kunt doen :)

• Auteur
  • Topper
  • 29 reacties
  • 8 november 2024

voorbeeld; ga via de app naar nederland 1 om nieuws te kijken, deze wordt zichtbaar, onder het actuele nieuws staat het nieuws van gister eergister  enzovoort zelfs tot  5 dagen vooruit ( waarschijnlijk een helderziende) dit is gebeurt na de laatste update ( de zoveelste binnen 2 maanden  ) er over gebeld en dat werd afgedaan "je moet niet zeuren " en bij de vraag kan ik dat uitzetten antwoord NEE  en bij de vraag  is dit op collectieve verzoek geweest NEE . De keuze vrijheid hoe de indeling van het scherm wordt op deze manier bepaald door kpn.

Hoop dat het zo duidelijk 

vrg 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 16 december 2024

Ik zie dat ik hier niet weer op teruggekomen ben, dj. Maar dit is de bedoeling. Het dient ervoor om het je makkelijker te maken om eerdere afleveringen die je misschien gemist hebt alsnog te bekijken. En om te weten wanneer en welke afleveringen er nog komen, zodat je die dan kunt bekijken, of opnemen.

• Auteur
  • Topper
  • 29 reacties
  • 16 december 2024

Oke Erik, volgens mij zijn deze zenders ook op te vragen.Maar oke zoals alles is elke vooruitgang geen vebetering , misschien vrij laten voor de klanten .Ik kreeg in iedergeval het gevoel ; weer iets waar niemand om vraagt ; wordt je opgedrongen zonder dat  je er om vraag.

Maar houdt het simpel dan blijft het gebruiks vriendelijk.

VRG Dirk

Reageer