Skip to main content
Waarom is het programma op sommige zenders niet bekend, als ik een programma waar bv reclame voor word gemaakt wil opnemen dan staat dat nog niet in de gids als ik die opzoek op die datum. En dat is soms afhankelijk welke zender een paar dagen tot een week later niet bekend.



Admin: titel aangepast ter verduidelijking, topic verplaatst naar juiste categorie
Bij de meest populaire zenders mag KPN de gids 4 dagen vooruit aanbieden. Bij andere zenders is dat 2 dagen vooruit.

Als er dus vandaag een (nieuw) programma voor volgende week woensdag wordt aangekondigd kun je het inderdaad nog niet inplannen. Ik maak dan altijd even een notitie en leg die bij de tv.
Op een papieren briefje bedoel je ?

🙂
Op een papieren briefje bedoel je ?

:-)


Ja, goed hè. Werkt altijd! 😃



@moderator: dit topic hoort m.i. onder Interactieve TV. Het gaat over opnemen via EPG nml.
Bij de meest populaire zenders mag KPN de gids 4 dagen vooruit aanbieden. Bij andere zenders is dat 2 dagen vooruit.

Als er dus vandaag een (nieuw) programma voor volgende week woensdag wordt aangekondigd kun je het inderdaad nog niet inplannen. Ik maak dan altijd even een notitie en leg die bij de tv.




Raar toch, terwijl andere aanbieders 7 dagen vooruit kunnen aanbieden.
Welkom op het forum, Duc! Het klopt inderdaad wat Peter zegt. Afhankelijk van de overeenkomst die we hebben met de aanbieders kunnen we programma informatie aanbieden. Hoe veel dagen wisselt per zender. Voor de meeste zenders is dit minimaal 5 dagen, uitlopend tot 7 (inclusief de huidige dag). Maar er zijn ook zenders waar we maar 3 dagen mogen laten zien (inclusief de huidige dag).