Skip to main content

Ik wil niet dat Criminal minds verdwijnt. We zijn nu halve wegen seisoen 6 en over een paar dagen verdwijnt het van het plus pakket. Alsjeblieft laat het staan. Het is mijn favoriete serie.

@Lol2508 Ik vermoed dat het met de rechten te maken die verlopen en dat KPN er weinig aan kan doen.


Via Videoland kun je 14 dagen gratis kijken als je een abonnement neemt.

Opzeggen dien je zelf te doen, dit stopt niet automatisch.

Dit kun je via een smart tv app of Chromecast streamen. 

Let op, een abonnement via de website kun je niet via de KPN decoder kijken, hiervoor dien je dit via KPN af te sluiten, de vraag is dan of de 14 dagen proefkijken ook geldt. 

 

 


via KPN af te sluiten, de vraag is dan of de 14 dagen proefkijken ook geldt. 

Voor het Videolandpakket bij KPN geldt dat niet. Dat betaal je van af dag 1. En de afname is minimaal 1 maand.

Maar dat heeft voor Criminal minds geen zin. Ook via Videoland is deze serie tot en met 5 april beschikbaar.

Daarna kun je 'm alleen nog zien als je de dvd’s koopt. Ik vind ‘m bij geen andere streamingdienst.

Soms komen series na 6 maanden afwezigheid weer een paar maanden beschikbaar. Grey’s anatomy is zo'n serie die dat al een paar jaar zo heeft. Mss deze ook wel.


Goedemiddag @Lol2508 :) Als het je favoriete serie is, kan ik me goed voorstellen dat je er van baalt dat deze verdwijnt. De reden dat deze serie verdwijnt, heeft (zoals Roos79 al aangeeft) te maken met de uitzendrechten. Mogelijk dat hij over 6 maanden weer opnieuw beschikbaar komt! Ik kan er helaas niet voor zorgen dat de serie nu blijft staan, het spijt me. Desondanks hoop ik dat je met alle informatie uit dit topic weet waar je aan toe bent! 


Waarom is Criminal Minds ineens verdwenen gisteren keken we naar seizoen 4 en de afgelopen maand iedere avond als dat zo blijft donder ik op bij kpn en ga bij Delta


Waarom is Criminal Minds ineens verdwenen gisteren keken we naar seizoen 4 en de afgelopen maand iedere avond als dat zo blijft donder ik op bij kpn en ga bij Delta

Beetje raar dat u zichzelf al die moeite op de hals wilt halen omdat er een serie niet meer beschikbaar is.

Op DisneyPlus.com staan nu 14 seizoenen van deze serie.

Â