Skip to main content
In de nieuwsbrief van deze maand staat: " Per 1 april wordt Disney Junior uit het Pluspakket verwijderd."



Verdwijnt deze zender helemaal uit het aanbod van KPN?



Dit is voor mij een reden om over te stappen op Canaal Digitaal!
Het verdwijnt niet alleen uit het Pluspakket maar helemaal bij KPN.

Sterker nog, bij alle distributeurs in Nederland: Disney-junior-stopt-bij-alle-distributeurs



Dus niet iets waar KPN wat aan kan doen, het is een besluit van Disney.
Het verdwijnt niet alleen uit het Pluspakket maar helemaal bij KPN.

Sterker nog, bij alle distributeurs in Nederland: Disney-junior-stopt-bij-alle-distributeurs

Dus niet iets waar KPN wat aan kan doen, het is een besluit van Disney.


@Willy4ever, dan heeft het ook niet de moeite om dan over te stappen naar Canal Digitaal. 😉
Hallo Willy, leuk je hier te zien. Welkom op het KPN forum 🙂 Ik begrijp jouw teleurstelling erg goed. Helaas heeft Disney ervoor gekozen om vanaf 1 april de stekker uit zijn linaire distributie (tv-uitzendingen) te trekken. Helaas wil Disney niet officieel een reactie geven over de beweegreden. Vermoedelijk heeft het iets te maken met de nieuwe streamingsdienst: Disney+ die ze willen lanceren?
Hallo Willy, leuk je hier te zien. Welkom op het KPN forum 🙂 Ik begrijp jouw teleurstelling erg gooed. Helaas heeft Disney ervoor gekozen om vanaf 1 april de stekker uit zijn linaire distributie (tv-uitzendingen) te trekken. Helaas wil Disney niet officieel een reactie geven over de beweegreden. Vermoedelijk heeft het iets te maken met de nieuwe streamingsdienst: Disney+ die ze willen lanceren?



@Nadia Disney+ toevoegen als zenderpakket? Net zo hoe het nu met Netflix gaat bij KPN? Het is maar een ideetje. 😉👍🏼
Slimmerik @Dennis Schreve 🙂 Ik ben zeker voorstander. Zenderpakket zal niet gaan -linaire tv- wordt de nek omgedraaid = zenderpakket. Maar misschien wel als App worden toegevoegd, net als Netflix, Youtube etc. Moeten we eerst de ontwikkeling van Disney+ maar eens even afwachten. Als ze daar al iets verder mee zijn , wie weet wat we kunnen regelen.... Ik zet alvast dit idee vast, bedankt voor de tip Dennis :D


Reageer