Skip to main content

Ik heb bij jullie een abonnement t.v. telefoon mobiel en internet. Werk echter 10 maanden per jaar in het buitengebied van Frankrijk. Moet werken via Starlink want ook Orange kon geen stabiel internet leveren in het buitengebied. De KPN TV+ app die in Nederland prima werkt, opent niet eens op mijn telefoon. Kan dus geen TV kijken. Slechte zaak en niet van deze tijd. Beetje jammer om voor 2 maanden, de tijd dat ik per jaar in Nederland ben, een abonnement te betalen terwijl ik er in Frankrijk niet mee kan werken. Moet ik gaan switchen naar Ziggo? De Ziggo app werkt namelijk wel. Een vriend heeft een Ziggo abonnement en dat werkt in Frankrijk via Starlink zonder problemen. Voor de goede orde, signaal komt ook binnen via Starlink en niet via Orange. Heb hier namelijk niet eens G4.

Hoi ​@Roll .  Ik ken (nog) érg weinig gebruikers van starlink en hier op het forum hoor ik er ook niet veel over. Ik heb dus GEEN antwoord op je vraag.

In de wandelgangen heb ik wel eens gehoord dat startlink bepaalde protocollen niet ondersteunt maar dat is speculatie. Waarom Ziggo wel? Geen idee.  Dat is een hele andere app.

Ik zal dit eens voor je gaan navragen bij onze techneuten want ik verwacht deze vraag in de toekomst wel vaker te krijgen. Hopelijk heb ik tzt goed nieuws.

Verwacht geen ‘instant’ reactie.  Ik zal hiervoor even een paar collega's in mijn netwerk moeten mailen. Ik kom er op terug!

Reageer