Skip to main content

Waarom is de kwaliteit van de beelden bij de top2000 opnieuw van zo’n ontzettend matige kwaliteit op tv? Zou toch minimaal in HD moeten worden uitgezonden…

Hallo @Hermanus ,

De top 2000 wordt uitgezonden via NPO 1 Extra.

Ik weet dat je er voor nu niets aan hebt, maar binnenkort wordt NPO 1 Extra wel in HD doorgeven. Volgend jaar kun je dus wel de top 2000 in HD kijken. 
 

Er is namelijk nieuws over NPO 1 Extra in HD ! 
 

Citaat: 

Ik heb natuurlijk wel even nagevraagd wat betreft NPO 1 Extra in HD. Toch een soort van primeurtje hier. We willen 'm in januari/februari in HD gaan aanbieden. :man_dancing_tone3:

Bron: moderator Paul 

 

 


De Top2000 is ook niet om naar te kijken, maar om naar te luisteren.

 


De Top2000 is ook niet om naar te kijken, maar om naar te luisteren.

 

Haha ja eigenlijk wel. Maar het oog wil ook wat 😋


Hallo @Hermanus ,

De top 2000 wordt uitgezonden via NPO 1 Extra.

Ik weet dat je er voor nu niets aan hebt, maar binnenkort wordt NPO 1 Extra wel in HD doorgeven. Volgend jaar kun je dus wel de top 2000 in HD kijken. 
 

Er is namelijk nieuws over NPO 1 Extra in HD ! 
 

Citaat: 

Ik heb natuurlijk wel even nagevraagd wat betreft NPO 1 Extra in HD. Toch een soort van primeurtje hier. We willen 'm in januari/februari in HD gaan aanbieden. :man_dancing_tone3:

Bron: moderator Paul 

 

 

Kijk, dan hoef ik volgend jaar tenminste niet meer te gruwelen van de beeldkwaliteit 😃


Maar het oog wil ook wat

Tja, mensen op schermpjes. Met thuis nog slechter camera's dus sowieso wazig. Kijk maar een 's nachts naar de HD uitzending van de Top2000.

Wij hebben 'm lekker aan op de radio. Om naar mensen op schermpjes op een scherm te kijken…. Hoe de DJ's er uit zien weet ik ook nog wel.

Nee, ik ben niet zuur. Maar het zijn saaie tijden. Dus ook saaie tv. Televisie-armoede. 

KPN krijgt momenteel de zender nog in SD aangevoerd. Daar kan niks aan gewijzigd nu dus. 
Ziggo krijgt 'm al een tijdje in 720P via een andere route. 


Maar het oog wil ook wat

Tja, mensen op schermpjes. Met thuis nog slechter camera's dus sowieso wazig. Kijk maar een 's nachts naar de HD uitzending van de Top2000.

Wij hebben 'm lekker aan op de radio. Om naar mensen op schermpjes op een scherm te kijken…. Hoe de DJ's er uit zien weet ik ook nog wel.

Nee, ik ben niet zuur. Maar het zijn saaie tijden. Dus ook saaie tv. Televisie-armoede.

@PeterG 

Onderhand weten we het wel dat voor jou geen toegevoegde waarde heeft, dat hoef je niet elke keer hier te vermelden. Andere mensen beleven wel plezier aan NPO 1 Extra en dan is het voor KPN een gemiste kans dat ze deze zender nog steeds niet in HD doorgeven. En dat ze dat pas helaas in 2022 gaan doen

Iedereen beleeft de Top 2000 zijn manier en geniet daarvan. 


Maar het oog wil ook wat

Tja, mensen op schermpjes. Met thuis nog slechter camera's dus sowieso wazig. Kijk maar een 's nachts naar de HD uitzending van de Top2000.

Wij hebben 'm lekker aan op de radio. Om naar mensen op schermpjes op een scherm te kijken…. Hoe de DJ's er uit zien weet ik ook nog wel.

Nee, ik ben niet zuur. Maar het zijn saaie tijden. Dus ook saaie tv. Televisie-armoede. 

KPN krijgt momenteel de zender nog in SD aangevoerd. Daar kan niks aan gewijzigd nu dus. 
Ziggo krijgt 'm al een tijdje in 720P via een andere route. 

De reactie is wel een beetje zuur haha..