Skip to main content

En nog wat KPN….deze decoder ziet er heel anders uit dan die ik heb…..

Kunnen jullie dit uitleggen?

Afstandsbediening is wel dezelfde….:joy:

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

En nog wat KPN….deze decoder ziet er heel anders uit dan die ik heb…..

Kunnen jullie dit uitleggen?

Afstandsbediening is wel dezelfde….:joy:

 

KPN heeft meerdere typen TV ontvangers. 

De TV ontvanger op het plaatje is de ZTE ZXV8001 en dat was de eerste 4K Ultra-HD TV ontvanger die KPN op de markt bracht. Deze is ondertussen overigens vervangen door de Arris VIP 5202 omdat Trump in 2017 een boycot van ZTE heeft afgevaardigd.

Overigens denk ik dat jouw afstandsbediening net anders is, deze heeft een zwarte achterkant en werkt o.b.v. bluetooth.


Wat moet daar aan uitgelegd worden dan? KPN heeft verschillende modellen die er allemaal wat anders uit zien.


Omdat deze ontvanger bij weinig huishoudens staat loopt de app's integratie achter. Bijvoorbeeld is er geen Amazon Prime Video app beschikbaar.


Omdat deze ontvanger bij weinig huishoudens staat loopt de app's integratie achter. Bijvoorbeeld is er geen Amazon Prime Video app beschikbaar.

Klopt, de ZTE ZXV8001 wordt niet meer actief uitgerold en er vinden ook geen ontwikkelingen meer plaats t.a.v. de apps. Ik heb ook nog een ZTE ZXV8001 in gebruik die ik heb mogen houden uit de 4K Ultra-HD pilot in 2017. Overigens vind ik de afstandsbediening van de ZTE ZXV8001 mooier, ergonomischer en prettiger in gebruik dan de afstandsbediening van de Arris VIP5202.