Skip to main content

Wij missen 192 TV in het basispakket bij KPN. We zijn nu bij een conculega die 192 TV in het basispakket heeft. Dit is een vaak geziene en gehoorde zender bij ons. En we horen dit van meerdere mensen.

Is het mogelijk dat 192TV in het basispakket komt?

Graag reacties

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Hallo @muziekfan ,

Dat is een keuze van KPN. 192TV is daar zelf ook niet blij mee.

Zie de reactie van hun in dit topic.:

Wij van 192TV vinden dat we in het basispakket horen, simpelweg omdat de helft van Nederland onze doelgroep is en velen (noodgedwongen) thuis zitten en nostalgische muziek is voor ouderen een welkome afleiding. KPN heeft ervoor gekozen 192TV in het pluspakket te plaatsen en laat duidelijk zijn dat de vergoeding die KPN betaalt aan 192Tv inmiddels ook veel minder is dan toen wij begonnen, ik weet ook dat onze vergoeding bij lange na niet de hoogste is. Wij zenden uit zonder reclame, ‘bestaan’ dus van de vergoedingen van de kabelaars. Vinden aan de ene kant dat mensen die ons graag willen zien dat die daar extra voor zouden moeten betalen, wij hebben natuurlijk ook onze kosten (distributie, Buma, Sena, omroepen), maar tegelijkertijd zijn er veel ouderen die het niet kunnen betalen. Voor hen zou het basispakket een uitkomst zijn. Maar belangrijkste is dat het KPN Forum hier niet mag suggereren dat het aan ons ligt, door vergoedingen etc. 

 

KPN bepaalt jaarlijks in de periode juni/juli of er wijzigingen komen in het zenderpakket. Ik acht de kans niet heel groot. Persoonlijk zou ik deze zender ook graag bij Digitenne terug willen zien i.p.v. de huidige muziekzender Xite. 

 

Je kunt jouw wens ook nog kenbaar maken in dit topic: 

Â